Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Jeg har 2 barn, i alderen 2 og 4 år... Har egentlig helt siden jeg gikk gravid for første gang vært ganske flink med såkalte knipeøvelser.. Men, i det siste har jeg merket at hvis jeg f.eks har løpt, eller hostet hardt, så har det kommet litt urin... har egentlig ikke merket noe særlig til dette før... rart at dette har begynt nå og ikke rett etter fødslene. Jeg er bare 24 år, og synes vel egentlig at dette er litt vel tidlig?? Flere som har opplevd liknende??
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Ganske vanlig det. Det hjelper å knipe,men sjekk at du gjør det riktig. Tips: Host en gang mens du holder hendene på hoftekammene, kjenn etter muskelen innenfor. Den blit strammere når du hoster. Tilsvarende skal den bli når du kniper. Gjør 30 knip om dagen og hold 10 sekunder. Prøv et par uker, kanskje du merker forskjell. Det gjorde jeg iallefall. Eller finnes det en enkel og supereffektiv operasjon mot urinlekkasje.Snakk med legen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå