Gå til innhold

Normalt å våkne 06.00??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på 6 mnd, har nå begynnt å sove bedre på nettene..sov fra 7-2, fikk flaske å sov så til 6...inatt.. Men jeg syns det er så tidlig å stå opp 6..går d an å få han til å sove lengre?:P å tror dere det fortsetter sånn?;)

Skrevet

Hei.. Må nok skuffe deg med at det er ganske normalt for små barn å våkne kl 6. Han er jo veldig flink og sover fra kl 7 sier du så da kan man kanskje ikke forvente at han skal sove mer enn 11 timer sammenhengende? Vår sønn er 8mnd nå og sover stort sett fra 7 til ca halv 6-6. Noen ganger nærmere 5 andre ganger litt over seks. Men vi har innstilt oss på at kl 6 er det morgenen. Vi prøver å ligge og kose og tulle litt i senga før vi står opp, for jeg er ening i at det er tidlig å være oppe når det er lenge til det er lyst og frokost-tv ikke engang har begynt! Dersom du vil han skal sove lenger må du vel kanskje forsøke å legge han senere og se om han strekker soveperioden. Min erfaring er at sønnen vår ikke sover lenger selv om han legger seg før, men han kunne kanskje gjøre det hvis det ble en vane å legge han f.eks kl 8. For egen del synes jeg kvelden fra kl 7 er så deilig at vi velger å stå opp tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...