Gå til innhold

Er gutten min såpass stor at han klarer å skille mellom dagsoving og nattsoving ved 6 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille har tidligere hatt sin egen kurv i stua som han har sovet i på dagtid, og en kurv inne på soverommet vårt til natta... Men nå har han vokst ut av den kurven som sto i stua, og da bruker vi vogna i stedet for å skille mellom dagsoving og natt. Men jeg er så sinnsykt lei av å ha den vogna inne i stua, skylle av hjulene og likevel alt støvet og drittet som følger med! Så spørsmålet er om jeg kan la han ligge i kurven på rommet også på dagtid? Vi har vår fast kveldsrutine om kvelden med bad, lese bok og synge nattasang og sånne ting, så jeg håper jo at det kan gjøre at han skjønner forskjell på natt og dagsoving?

Vi har ikke anledning til å la vogna stå ute, da naboene ikke har hørt om båndtvang og nekter å høre når jeg ber dem å binde dem fast sånn at de ikke kan velte/hoppe oppi vogna..

Skrevet

Det har i alle fall gått fint for oss å la henne sove i senga si både natt og dag. Det er jo helt egne ritualer før hun legges om kvelden, i tillegg til at det er mørkt da. Så det tror jeg kan gå helt fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...