Gå til innhold

Lite spørsmål til dere gravide som har vert gjennom IVF

Tryne_ nr.3 på vei

Anbefalte innlegg

kan dere huske om det var forskjell på symptomer dere hadde da dere ble gravid i forhold tild a dere ikke ble gravid?? Hvis dere bare hadde ett forsøk, hvordan var symptomene deres da??? Og hvilke progesteronstøtte gikk dere på??

Har liksom ikke noe særlig symptom av noe slag, så jeg føler vel at det går i dass denne gangen også. Er ruger på dag 6 her

Fortsetter under...

hadde bare ett forsøk jeg, så husker ikke så veldig godt, er 34+2. Jeg hadde ihvertfall crinone som støtte fra dagen etter uttak 2 ganger om dagen i 14 dg. Mener det jeg merket best var ganske heftige luftsmerter fra ca 3-4 dg etter innsett. Ellers merket jeg lite i begynnelsen, tok hjemmetest på ruge dg 11 som var veldig positiv og blodprøve på rugedg 21. Lykke til videre

Vårt første forsøk endte i sa og den gangen var det ikke så mange symptomer. Menssmertene, som er vanlig når en blir gravid ble sterkere og sterkere men det hadde sin årsak med sa`en...

Andre gangen, som resulterte i graviditet, så var det mye jobbing "nedi der." Det var stikking og en god del menslignende murringer. Det føltes helt annerledes enn første gangen men jeg husker ikke når dette begynte. Jeg mener å huske at det ikke skjedde med en gang..Det kan være mange grunner til dette men jeg "kjendte" på magefølelsen at dette kom til å gå bra. Det gjorde det og i dag er jeg 17+5 :-)

Jeg tok progesteron (litt usikker på hvordan det skrives..) to ganger om dagen ut rugetiden.

Og ja!!!! Jeg spiste masse ananas- det skal visst være bra mht at egget fester seg ;-) Tanker kan flytte fjell, sier bare jeg!!

Jeg håper det går din vei denne gangen... Vi var veldig avslappet den andre gangen og det tror jeg hjalp. -Om ikke på graviditeten så iallefall på vår egen psyke.

Jeg hadde null symptomer i rugetida før jeg testa positivt. Ved de negative forsøkene hadde jeg murringer, trøtthet, småkvalme..

Da jeg ble gravid brukte jeg Crinone + Progynova.

Lykke til! Håper du blir fast bruker her inne om noen dager...!!!

Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare. veldig oppløftende var det jo det som du skriver NØTT. Jeg har ikek kjennt noen tin gde to siste dagene, annet enn hofte plager. Men hofte plagene kommer nok av at jeg får tilført HCG i kroppen pga at jeg går på pregnyl hele veien. Jeg er så redd for at dette skal gå galt igjen.

jeg håper jeg får komme inn her sammen med dere. det hadde vert helt fantastisk:D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...