Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 (Nei, det er IKKE "Hjulene på bussen"...) Hørte en sang på en barne-cd på en juleavslutning, der de i refrenget sang "rundt og rundt, rundt og rundt, rundt og rundt og rundt og rundt".. hehe.. SÅ godt jeg husker!! Den var så ubeskrivelig søt den sangen, men jeg klarer ikke å huske mer av den, så jeg klarer ikke finne den på nettet... HJELP!!!?? (Tonen på sangen er ca noe sånt: C, C, G#, G, G, F, C, C, G, høyC, H, F, D#, F . . med et ord pr tone...)
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Jorden snurrer rundt og rundt med barn på alle kanter over oss er himmelen med stjerner og drabenter (?) Rundt ogrundt og rundt og rundt....
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Noen barn er brune, noen barn er hvite, men tralalalalala inni er vi like...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Nei... dessverre er det ikke denne sangen. Søkte den opp og lyttet på den, men det var ikke den.. Takk for svar likevel.. HI
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Hvem av de to lyttet du til. Det er to forskjellige sanger, og det må da være den Jorda snurrer rundt og rundt med barn på alle kanter (....) RUNDT OG RUNDT OG RUNT OG RUNDT OSV
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Ja, det MÅ jo bare være den!!! Hørte akkurat på den......
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 hjulene på bussen de går rundt og rundt, rundt og rundt, rundt og rundt osv. gjennom hele byen
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #9 Skrevet 7. desember 2008 Det er ikke "Jorden snurrer rundt og rundt (...)" eller "Noen barn er hvite (osv)"..... argh... jeg blir SPRØ av å lete og ikke finne... HJEEEELP!!! HI
Pulverpadda Skrevet 7. desember 2008 #10 Skrevet 7. desember 2008 hehe, det er det verste som finnes, å gruble på sanger man ALDRI klarer å finne ut av hvilken er... Håper du får hjelp til å finne ut av det, hehe
Tigerpote Skrevet 7. desember 2008 #11 Skrevet 7. desember 2008 Grandiosa pizza snurrer rundt og rundt, rundt og rundt, rundt og rundt, Grandiosa...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #12 Skrevet 7. desember 2008 er en sang fra jul i blåfjell som har noe med rundt og rundt og rundt og rundt i seg.. "vi blånisser låner , og gir no tilbake, rundt og rundt og rundt går det" eller noe sånt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå