Gå til innhold

HJELP - hvilken barnesang tenker jeg på??? ("rundt og rundt, rundt og rundt..")

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Nei, det er IKKE "Hjulene på bussen"...)

Hørte en sang på en barne-cd på en juleavslutning, der de i refrenget sang "rundt og rundt, rundt og rundt, rundt og rundt og rundt og rundt".. hehe.. SÅ godt jeg husker!! ;)

Den var så ubeskrivelig søt den sangen, men jeg klarer ikke å huske mer av den, så jeg klarer ikke finne den på nettet...

HJELP!!!??

(Tonen på sangen er ca noe sånt: C, C, G#, G, G, F, C, C, G, høyC, H, F, D#, F . . med et ord pr tone...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jorden snurrer rundt og rundt med barn på alle kanter over oss er himmelen med stjerner og drabenter (?) Rundt ogrundt og rundt og rundt....

Skrevet

Noen barn er brune, noen barn er hvite, men tralalalalala inni er vi like...

Skrevet

Nei... dessverre er det ikke denne sangen. Søkte den opp og lyttet på den, men det var ikke den..:(

Takk for svar likevel..:)

HI

Skrevet

Hvem av de to lyttet du til. Det er to forskjellige sanger, og det må da være den Jorda snurrer rundt og rundt med barn på alle kanter (....) RUNDT OG RUNDT OG RUNT OG RUNDT OSV

Skrevet

Ja, det MÅ jo bare være den!!! Hørte akkurat på den......

Skrevet

hjulene på bussen de går rundt og rundt, rundt og rundt, rundt og rundt

osv.

gjennom hele byen

Skrevet

Har du vanskelig for det, eller??

Skrevet

Det er ikke "Jorden snurrer rundt og rundt (...)" eller "Noen barn er hvite (osv)"..... argh... jeg blir SPRØ av å lete og ikke finne...

HJEEEELP!!! :)

HI

Skrevet

hehe, det er det verste som finnes, å gruble på sanger man ALDRI klarer å finne ut av hvilken er...

Håper du får hjelp til å finne ut av det, hehe :)

Skrevet

Grandiosa pizza snurrer rundt og rundt, rundt og rundt, rundt og rundt, Grandiosa...:)

Skrevet

er en sang fra jul i blåfjell som har noe med rundt og rundt og rundt og rundt i seg.. "vi blånisser låner , og gir no tilbake, rundt og rundt og rundt går det" eller noe sånt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...