Gå til innhold

Utålmodig og VELDIG kort lunte.....

Anbefalte innlegg

Er det mulig å bli så utålmodig da?????

Syns synd på de rundt meg for tida, har et par dager igjen til termin og jeg venter og venter.....

Skal det ikke skje noe snart, ser og hører om alle som føder rundt meg og holder på å dø av missunnelse..

Har den siste uka hatt på og av med murringer i rygg/ mage og press i symfysen.. Virka også som jeg hadde et snev av rier i begynnelsen av uka, men det varte kun av og på noen timer og så gikk d over....

Merker også at jeg blir skikkelig irritert over alle telefoner og sms hvor venner og familie spør om det skjer noe eller om det ikke skal skje noe snart... Jeg vet jo ikke når ting skjer......

Det er jo kjempe hyggelig at de tenker på meg og er nysgjerrig, men hormonene mine takler det dårlig... Hatt tlf på lydløs i 3 dager og gidder ikke svare engang.. Får i tillegg kjempe dårlig samvittighet at jeg er så sur.....

puuuuhhhhhhhh, måtte bare få det ut..........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139244423-ut%C3%A5lmodig-og-veldig-kort-lunte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

SLUTA HÄNG UPP ER PÅ TERMINSDATON!!

ett litet tips.. den psykiska inställningen på att barnet ska komma ut som ett brev på posten en bestämd dato kan påverka er väldigt mye! Så försök att njuta av den sista tiden och ta varje dag som den kommer..

Jag vet att ni blir irritert när ni läser detta men håll ut! Och sluta räkna dagar! ;)

hehehe...

har en hel mnd til termindato, så synes VELDIG synd på de rundt meg, de har heldigvis ikke begynt å mase så fryktelig innad i slekten enno. Men telefonen er på lydløs, gidder ikke noe kjas å mas, er bare lei! Sist fødte jeg 14 dager før termin, så håper det skjer igjen, bare tanken på å gå over gjør meg dårlig, heldigvis mener legene at det er stor sjangse for at det kan bli før termin...

Bare det å gå rundt slik, å ikke klare å bevege seg fritt, komme seg opp av sofaen på en grei måte, å ha kondis til å komme seg opp trappene.

Er det rart man blir irritabel og frustrert?

;0P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...