vannmann84 Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Jeg fullammer men vil gjerne gi en litt flaske i ny og ne. Hvordan finner jeg ut hvor mye melk han trenger? Og dere som pumper dere, hvor mye melk får dere ut? Selv sliter jeg med å få ut 30 ml på 10 min... Noen som har gode råd?
husmus &2 Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Her delammer vi bare, og den eneste måte jeg vet hvor mye han trenger er å fylle opp en flaske, ca 100-125 ml og så drikker han det han vil ha. Nå er han tydeligvis i en økeperiode og vil ha mer enn 125 ml. Når jeg pumper så varierer det veldig, alt fra 20 ml til sammen, til 60 ml. Det meste jeg har fått ut var 100 ml, det har foreløbig ikke gjentatt seg dessverre Så det er vel egentlig bare det rådet jeg har, fyll opp en flaske og ta det derfra. De drikker stort sett aldri mer enn hva de vil ha/trenger. Er de litt grådige spytter de det opp igjen.
KarinB Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 hva med å håndpumpe? Mange som får mere ut da. en annen ting er å se på babyen/bilde av babyen samtidig som du pumper. Iallefall ikke sitte se på puppen og melken som kommer ut. Du kan også fryse melken på ei flaske og pumpe litt hver dag og bare fylle det på den flasken du har i frysen så blir det en del til slutt! Bare fyll på oppå det fryste. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå