Dolly Duck Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 I går vandret jeg gjennom Stavangers gater (som tusenvis av andre, det var avslutning på kulturåret 2008), og plutselig fikk jeg høre deler av en samtale mellom 3 venninner, de var i begynnelsen av 20-årene. Jeg hørte hun ene sa: "Nei, fy filler, jeg vil IKKE ha et barn på 17 år, og være DEN gamla mora på 50 år, bare fordi jeg ikke fikk barn da jeg var ung!!!" Var ikke dette utrolig morsomt? Hun mener altså at man er gammel når man får barn som 33 åring!! Haha, jeg er 43, og kommer til å ha en 17 åring når jeg er 60!! Ja, ja, mulig hun forandrer mening når hun har passert 4... Eller ei.... =D
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 hehehehehe.. men må si jeg kjenner meg igjen.. Fikk første da jeg var 23, ville være ung mor og kunne ALDRI tenke meg å bli mor etter fylte 32 år, da d var utgammelt !! Så sitter jeg her da; snart 38 og håper på å bli gravid med nr.4 SNAAAAART !! *ler* .... og føler meg både ung, sexy og frisk.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå