Gå til innhold

Magebilder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heja...

Er det noen som har lyst å legge ut magebilder?

Skulle jerne lagt ut noen selv, men har ikke rare magen å vise frem enda...

Synes det er kjekt å se hvordan andres mager er:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har på profilen min :)

Skrevet

jeg tror jeg fikk til å laste opp 1 :) bilde!

Skrevet

Kan desverre ikke se noe hos deg dodil, har du gjort dem slik at alle kan se dem?

Skrevet

du ser da ikke ut som om du hører til her inne tonjemor... nydelig mage...

Skrevet

jeg fikk et bilde som ligger under offentlige eller hva det heter, så det skal kunne sees av alle...

Skrevet

ser desverre fortsatt ikke noe bilde på profilen din...

Skrevet

Er du på nettby? æ e der å lagt ut mage bilder..kaller meg Erina.. lrs så har æ bilder lagt inn her på bim :)

Skrevet

Har også magebilde på mine bilder=) men hører ikke hjemme på dette forumet da menn. Flere skulle lagt ut magebilder=) kjekt å se=)

Skrevet

Jeg tror jeg skal legge ut noe bilder nå..magen har begynt å vises.Er 15+2.

Skrevet

Hm.... personlig må jeg innrømme at jeg ikke "tør" å verken ta eller legge ut magebilder. Først nå, i uke 26 har jeg begynt å vurdere om kjæresten skal få lov å ta magebilde... Som overvektig fra før, så er ikke magen min beste venn i utgangspunktet - så det å ta bilde av den virker veldig unaturlig for meg, selv om det er en baby inni der. Sikkert jeg som er rar

Skrevet

Kjenner til det du beskriver... er selv i uke 32!! og har fortsatt ikke turt å ta bilder... men det er da mest pga jeg er veldig overvektig og det fortsatt ikke er mye mage å ta bilde av...:(

tenker at nå er det bare 8 uker igjen og er jo dumt å ikke ha et eneste bilde av magen.. må nok snart manne meg opp til å få et magebilde jeg og....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...