Gå til innhold

Er det andre her som har nettelskere som de har cybersex og telefonsex med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kunne tenke meg å utveksle erfaringer.

Skrevet

Ja, jeg hadde det da jeg var singel.

Utrolig deilig, uforpliktende og spennende...

Nå er jeg godt gift og har ikke behov for det.

Skrevet

Jeg gjør det selv om jeg er gift jeg da;o)

Like deilig ennå.

Skrevet

Jeg har samboer, men har en nettelsker. Vi har hatt kontakt i ca 1 1/2 år, og det er utrolig spennende. Har aldri møttes i virkeligheten

Skrevet

Hvor langt går dere, du som svarte sist her?

HI

Skrevet

Jeg er anonym som har hatt nettelsker i 1 1/2 år. Vi går vel så langt som man kan gå, når man ikke er i nærheten av hverandre, Vi pirrer hverandre opp med det vi skriver på msn, vi ser hverandre på cam, og noen ganger snakkes vi på telefonen mens vi ser hverandre kose med seg selv på cam. snakker til det går for begge to, og så litt koseprat etterpå, før vi avslutter.

Noen ganger skravler vi bare på msn, uten å gjøre noe seksuelt. Vi sender også sms og mms.

Du da, HI?

Skrevet

Samme som deg...

Men det største problemet er at vi har blitt så knyttet følelsesmessig...

Skrevet

hvor finner dere disse mennene?? på chat på nettet?? noen dere kjenner fra før?? hadde vært spennende å prøve...........

Skrevet

Jeg foretrekker kun engelske eller amerikanske menn. For meg er det totalt turn off med menn som snakker dårlig engelsk, da jeg snakker flytende engelsk selv, og det er jo alfa og omega å kunne kommunisere. Jeg er heller ikke interessert i norske menn, da Norge er altfor lite, og man risikerer å snakke med naboen eller lign. Helt uaktuelt.

Styr unna canadiske menn, irske og skotske menn.....Min erfaring..

Jeg har stort sett brukt talkcity eller ukchatterbox:)

Skrevet

Ja, det har vi begynt å merke og, og det sliter litt på begge. Vi har snakket så mye, og delt så mye. Høres så merkelig ut, med tanke på at vi aldri har møttes i virkeligheten, men vi har en spesiell kontakt. Han er norsk, og vi fikk kontakt via chat på nettet. har ikke vært mye inne på sånne sider, og det virker som det er veldig mye "rart" der, så tror jeg hadde veldig flaks, som fikk kontakt med denne personen:)

Skrevet

Jeg hadde et slik forhold for noen år siden. Det ble veldig god kontakt mellom oss etterhvert. Jeg hadde samboer og han var singel. Vi snakket en del om fordeler og ulemper med å møtes og å gjøre mer ut av forholdet. Vi møttes tilslutt og hadde sex. Det var deilig det, men det førte til at jeg måtte ta et valg. Valgte samboer, noe jeg ikke angrer på i dag. Valgte vel egentlig han siden nettelskeren var noe eldre en meg.

Det hender fortsatt jeg tenker på han, det blir nesten som en eks. Skummle greier hvis en ikke vil ødelegge det en har hjemme.

Skrevet

Hender det at du lurer på om du valgte riktig du siste anonym?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei.

Kan noen av dere i denne debatten - eller andre for den saks skyld - tenke dere å dele din historie mht å ha en nettelsker, i en artikkel om dette?

Full anonymitet!

Kontakt meg på [email protected]

Mvh Cathrine

Skrevet

Ja, kanskje mot full anonymitet også overfor journalist.

Skrevet

Kanskje du er den som svarte meg i mitt innlegg over?

Uansett, jeg står for å gi deg full anonymitet - også ovenfor meg, så send meg gjerne en PM/ e-post: [email protected]

• 2 uker senere...
Skrevet

HI, har du tenkt å møte ham? Hun som har hatt nettelsker i 1 1/2 år her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...