Gå til innhold

Endelig!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gud så deilig det var da testen viste GRAVID!!! Er bare noen få dager siden. Tror ikke helt det har gått opp for meg enda. Eller far!! Er i uke 6 nå. Har hatt mens lignende symptomer i snart 2 uker. Kjent litt stikking i buken. Skikkelig oppblåst/hard i magen. Blir verre etter jeg har spist. Har vært sliten i ryggen. Har hatt et par netter der jeg har bråvåknet og vært skikkelig dårlig. Kaldsvettet, Vært super kvalm. Har gått over etter ca 10 min. I dag har brystene begynt å bli skikkelig ømme. "Knoppene" værst. De stikker/klær, kjennes såre ut.

Ligger her nå med en kjempe forkjølelse... Kjipt... Får mye tid til å enke. Trodde i forkant at jeg kom til å ringe hele verden når jeg endelig ble gravid, men har ikke det alikevel. Kanskje for det føles litt rart. når det endelig skjedde. Jeg tenker endel på når jeg skal si det til mine venner og familien. Har egntlig lyst nå, men noe holder meg igjen.

Ellers lurer jeg på om det er ting jeg må passe på: ikke spise av mat, ta av medisniner. Jeg er veldig aktiv med ridning. Noen sier at det er kjempe farlig å ri, andre ikke. Blir litt usikker av det... Vil jo ikke gjør noe som kan være farlig for den lille.

Vel, kunne sikkert skrevet side opp og side ned!! Er jo skikkelig spennede dette her!! Har fått mye hjelp av denne nett siden. Gått å høre hvordan andre har det, hva som er normalt osv.

Til der andre der ute med en liten en i magen: LYKKE TIL, OG KOS DERE MASSE!!!

Klem fra I.M

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...