Gå til innhold

Best eggløsningstest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er igang med testing og har til nå brukt staver. Det rare er at det står på bruksanvinsningen at om streken er uklar er det ingen LH stigning, for jeg testet kveld 1 hvor den var helt usynlig, morgen 2 da var den litt synlig, kveld 2 enda litt mer synlig og dag 3 helt synlig, akkurat som teststripen. Dette gjør meg usikker på kvaliteten på teststavene. Virker nesten som at teststaven viste en gradvis opptrapping av LH stigning?

Hva er deres erfaring med disse testene? Jeg har sett at det finns mange varianter i alle prisklasser, siste jeg så nå er Clearblue fertilitetsmonitor 1300,- i tillegg må man ha strips til 268,- Jeg lurer på om det er verdt å bruke så mye penger på dette eller om stripr og staver er gode nok.

Blir veldig glad for tips og råd :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi har brukt Clearblue digitale el-tester.

Disse slipper man ihvertfall å tolke..de er enten eller...

Ett tips er http://www.billige-tester.no

Der får du kjøpt testene mye billigere enn på apoteket.

Og de har brukt 3-4 dager når vi har bestilt derfra.. :)

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk! :-)

Skrevet

Jeg har brukt strimmeltester i kombinasjon med digital el-test, og opplever at strimmeltestene reagerer som du sier stavtestene gjør. For meg har det vært veldig greit, for da ser jeg at el nærmer seg. Når teststreken nærmer seg like sterk som kontrollstreken, har jeg også testet med digital for å være på den sikre siden da det ikke er alle som opplever at strimmeltestene blir helt positive.

Skrevet

Gynekologbesøk på dag 10/11 med scanning.. Alt annet er sjansespill, og positiv test betyr ikke at egg løsner, men at kroppen har sendt ut et hormon som skal gjøre det, hvis det er et modent egg der...

Skrevet

Hei.

Jeg mistet min første tur til Stork pga disse billig testene som det står tydelig at man ikke har el før streken er like sterk som test streken.

jeg vet ikke om noen som har fikset de testene! Jeg skrev til produsenten, men fikk ikke svar - etter å ha vært innom 4 apotek som førte de, og ingen av farmasøytene kjente til testene på tross at de var i fruktbar alder, og kunne testet selv. Jeg synes det er skikelig uprofft.

Men Clearblue digitale el-tester fungerer perfekt - har brukt de 3 av fire ganger da jeg har vært på Stork å blitt gravid alle gangene! Så de finner eksakt tidspunkt i alle fall. første gang jeg var på stork var jeg hos gyn. som sa at egget var over 20 mm at jeg skulle sette el sprøyte på kvelden og reise to dager etter. Jeg tror jeg kom forsent den gangen.

Nei, jeg sverget til Clearblue digitale el-tester, kjøpte de på billigtest.dk og fikk de i posten 3-4 dager etter. Nå trenger jeg de ikke mer, tredje graviditet ser ut til å gå bra, og jeg er 14 uker på vei nå.

Lykke til!

Skrevet

Må nok støtte meg til ivf-mammaer her. Kun eggløsningtester er et sjansespill. Positiv test er absolutt ingen garanti for at du faktisk får eggløsning, så ultralydscanning i tillegg er absolutt å anbefale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...