Gå til innhold

Hvorfor vil ikke mannfolka ha barn?

håperpå7

Anbefalte innlegg

Jeg mener ikke å påstå at ingen menn vil ha barn, men jeg har det bestemte inntrykk at det nesten alltid er kvinnene som ønsker seg mange barn. Jeg var så klok/heldig at jeg forhandlet meg frem til en stooor barneflokk allerede da forholdet var nytt og opplever ofte at venninder og kvinnelige kollleger forteller meg at de egentlig ville ha mange flere barn, men at mannen ikke vil, eller at han ikke ville ha barn før det var for sent (pga kvinnens alder) til å få fler enn en eller to. Jeg for min del synes fryktelig synd på alle kvinner som befinner seg i forhold med slike emosjonelt gjerrige menn som ikke finner plass i egolivet sitt til andre enn seg selv og høyst ett barn. Hva er deres erfaring?

Fortsetter under...

offda.. nei her var det samboer som var helt på styr etter en liten en. han gleder seg like mye som meg.. om ikke mer.

kjenner også flere menn som maser på dama om å bli gravide. men er flere av dem som har tatt mer utdannelse å dermed ikke klare.

samboeren min og kompisene snakker ofte om barn og hvordan de fungerer.. litt rart å se disse ihjeltattoverte, skjeggete og langhåra metallgutta fortelle om sine gøye opplevelser med ungene sine.. å de tar bilder av dem å viser hvor stolte de er uansett hva det måtte være...

er ofte hjemme å har familiekvelder. enten parvis eller alene. de elsker å ha med ungene på ting..

å de som ikke har kjærester er så babysyke at de spørr om å få låne vår når hun kommer.

kansje du kan spleise noen av venninnene dine med mine single kompiser :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...