Gå til innhold

Mitt 5 ks er overstått!!

Anbefalte innlegg

Men det blir neppe noe ks nr 6...

Jenta kom 26.11, og var 3110 gr, lengde vet jeg ikke, siden hun må sjekkes for hoftefeil siden en av søskene har det! Er i superduper megaform, og hadde det helt topp på a-hus... Bare helt utrolig at jeg etter et hardt svangerskap er så oppegående som nå!! Lykke til alle dere andre, håper dere får det like bar som meg!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139241616-mitt-5-ks-er-overst%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med jenta!!;)

Så godt å høre om gode keisersnitt, venter når på den 17. da det er min tur.

Hvordan var formen de første dagene etter ks da?

Og har du vært like oppegående etter hvert ks??

Blir så mye man lurer på når man skal ta ks for første gang:)

Nå har jeg vært oppe samme dag som ks med alle, nede på kiosken og ralla rund etter ks, så jeg presser meg kansje mere enn andre, og har derfor kommet meg fortere en de som ligger den første og andre dagen!

De to første mine endte i akutt ks, den tredje fikk jeg velge, å jeg ville være våken når jeg fikk babyen, da ble det ks, de to siste fikk jeg ikke velge med!!

A-hus anbefaler ikke mere enn 2 ks, og vil anbefale sterelisering etter dette pga risikoen, så jeg tok en stor sjanse som fikk mi 5 nå, men svangerskapet gikk greit! Men det var høyrisiko da!

Kan nok også få en til, om jeg vil.... hehehe, men da må jeg flytte inn til byen under svangerskapet, så det blir nok ikke aktuelt!! Jeg har fått 3 friske gutter og 2 friske jenter, så jeg er mere enn fornøyd! Syntes jeg er heldig jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...