Gå til innhold

bleia lekker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei!

har fått det ptoblemet at han tisser så mye at han er våt på hele pysjen når han våkner!

i natt våknet han kl3, og da var han våt oppover hele ryggen!

noen som har vært borti dette før?

hvilke bleier fynker best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker han pampers? Syns iallefall at libero er bedre ift lekkasjer. Det har jeg sett både hos lillemor og storebror.

Skrevet

du bruker trolig feil størrelse eller har de for løse på... vi bruker bare pampers, og han er aldri våt. Han er 16 kg og bruker str 5 både i active fit og easy up.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei.

Kjenner veldig godt til problemet ditt. Dattera vår veier 13,4 kilo og passer fint inn i str 5, men må bruke str 6 fordi 5'er bleien ikke holder unna all vesken ganske enkelt. Jeg sverger til Libero bleiene.

Skrevet

Her har vi de siste månedene brukt 2 bleier på natta, og det har fungert uten en eneste lekkasje! Men så får poden 2dl melk på flaske når han legger seg...

Bruker en up&go fra pampers innerst, og en up&go fra libero ytterst! Kan anbefales:-) Har spart meg for mye klesvask der ja!

Og er den ytterst bleie tørr på morgenen, kan jo den brukes når den innerste fjernes!

Skrevet

Seriøst?? To bleier?? Og hvorfor får han melk i flaske når han skal sove, etter å ha pusset tennene??????

Skrevet

Ja, helt seriøst. Hvorfor ikke, når det medfører at han er tørr om morgenen, og ikke våt og kald?? Han får melk i sofaen FØR tannpuss, men rekker jo ikke tisse det ut før han legger seg.

Så slutt å vær så skarp i svaringa, takk, din anonymist;-)

Skrevet

Vi sleit med det i vår og sommer. Frøkna drakk utrolig mye før hun skulle sove. Vi har rett og slett strammet inn på drikkingen. Hun får rett og slett ikke drikke så mye før hun sovner. I sommer, da det var varmt, fikk hun drikke så mye hun ville, men da tok vi henne opp og skiftet bleie på henne før vi la oss. Frøkna er vel 12-13 kilo eller no og bruker str. 6 i Libero.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...