cine79 Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Med avent sin brystpumpe fulgte det med sånne plastkopper med lokk.. Ellers har jeg tenkt at kanskje isterningsposer er lurt?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har brukt isterningposer, da kan du tine akkurat så mye melk du trenger
2 fine små Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Avent sine bokser her også, skrulokk på dem som gjør at de holder lenge og som er praktiske i forhold til å koble på både pumpa og smokken når barnet skal ha mm fra fryser. Har også tenkt på disse isterningene, men det virker bare styrete synes jeg da, vi tiner heller opp en boks, og heller over i en annen flaske før vi varmer om, om ikke barnet skal ha alt akkurat da. Jeg er for ordens skyld ikke en av dem som gjør så mye på "akkkuraten" jeg da, hehe....og så ammer jeg også, og det er alltid litt melk i puppene, så en ekstra slant her og der kommer noen ganger i tillegg, og er jeg ikke hjemme, ja så får pappa tine mer melk da. Opptinet melk i boks holder også en stund, i hvert fall neste dag kanskje til og med noen dager tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Bruker også boksene. Men til små slanter har jeg brukt avklippede hjørner av brødposer med klype. Funker veldig fint om man er stø og flink på hånda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå