Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 rosiner mandarin appelsin drikkejogurt premium juice smøreost (type tine smøreost m mandarin)
Tutten-tei Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Regner med det.. Min på 12 mndr spiser ihvertfall alt på "lista"...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 min på 15mnd har spist alt dette unntatt drikkeyoghurt, men spiser vanlig yoghurt, så regner med at det går bra.
MathildeC Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Tror nok det ja. Min spiste alt det før hun var 12 mnd, bortsett fra rosiner, de ventet jeg med. Ja, og så har vi som regel ikke smøreost i huset, så hun har ikke fått så mye slikt.
Mamma`n_til_snupperuska Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Ja, men vær forsiktig med rosiner. Dette er kopiert fra Mattilsynet: Rosiner kan ha et høyt innhold av soppgiften ochratoksin A (OTA), som ikke gir noen akutt forgiftning, men som har uheldige langtidsvirkninger. Små barn (under 3 år) bør ikke spise mer enn ca. 50 gram rosiner i uken, mens større barn kan spise mer avhengig av kroppsvekten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå