Sol + spire Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Hei Jenta mi har vært syk noen dager, og slitt med diare og feber. Da ga vi henne litt farris blandet med eplemost. Og nå skal hun ikke drikke vann. HUn raser bare vannkoppen kommer i nærheten. Ikke hjelper det om vi har det i et "voksen-glass" så hun får drikke selv heller... Pleier å synes det er litt stas nemlig. Men hva gjør jeg, vil jo ikke gi etter for presset på å gi henne saft eller lignende. Blir jo bare en ond sirkel av det... Hun har nesten ikke drukket i det hele tatt i dag og jeg begynner å bli ganske fortvilet..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Det er nok bare å holde ut. Unger tørster ikke ihjel frivillig.....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Har du prøvd at hun får stå ved springen selv og ta vann i en liten kopp e.l.? Her er ihvertfall det populært.... Hvis hun fortsatt sliter med diare og feber, får du heller gi litt saft hvis hun nekter, synes jeg.
Sol + spire Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2008 Nei hun er ikke syk lenger...Men skal prøve å la henne stå ved springen selv.. Kan være gøy ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå