Mamma´n til lillemor Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Hei Er det noen som vet om man kan få kjøpt tøybleier i butikker, eller må man handle på nettet. Synes det er greit å få se varene og kjenne på stoffet før jeg handler. Men det virker ikke så enkelt å få tak i bortsett fra nett-handel.
Yo&La+spire Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Noestebarn, krusedull(i trondheim) og noen andre barneutstyrsbutikker har, men utvalget der er heller daarlig....Det du kan gjoere er aa gaa inn paa tettinntil.no, se om det er et baeretreff der du bor, og saa spoerre om noen der bruker toybleier og kan ta med noe aa vise;) det gjorde eg og fikk sett mye fint!
Mamma´n til lillemor Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2008 Takk for tipset:-)
en liten en Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 har lett jeg og, men er ikke mulig å finne, dessverre, bortsett fra de som de andre har tipset deg om. Men nettbutikkene har et MYE bedre utvlag, som deg ville jeg og gjerne kjenne og teste ut, min løsning ble å kjøpe litt forskjellige typer. de som heter lommebleier har blitt min favoritt, da er det bare å putte inn så mye som du har behov for, de er fine i fargen og har et sperrelag som gjør at de fungerer akkurat like lettvint som en engangsbleie. vi bruker dem både i barnehage og hjemme, og er kjempefornøyde! så kommer det an på om du vil har naturmaterialer eller om det ikke er så farlig. finnes haugevis av typer. men som sagt, lommebleien er fryktelig lettvint.
Krokodillemor Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Bleieboden har fått showroom i Oslo http://www.bleieboden.no/oslo.php
Mamma´n til lillemor Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2009 Så fint at det er en mulighet i Oslo. Jeg mente jeg så på nettet at det var en butikk som hadde åpnet i Tronheim, men bor i Oslo-området, og da er det ikke noe hjelp med butikk i Tronheim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå