Gå til innhold

hva synes dere om navnet ELIAS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fint eller stygt eller rart eller kjedelig?

vurderer det til guttungen i magen=)=)

Skrevet

Ok, men for meg er det så sterkt knytta til den lille redningsskøyta at eg aldri ville vurdert det.

Skrevet

Ikke noe galt med navnet, men veldig oppbrukt akkurat nå synes jeg. Kjenner mange små som heter det, i tillegg til at alle barn (og voksne) forbinder det med redningsskøyta Elias...

Skrevet

Kjedelig, oppbrukt og en redningsskøyte... Synes guttungen fortjener noe mer originalt, mener nå jeg..

Skrevet

I og med at sønnen min heter det så syns jeg det er kjempefint=) Og han het det før Elias-redningsskøyta ble til=)=)=)

Skrevet

Ekstremt harry og stygt! Ville aldri kalt barnet mitt noe sånt.

Foreldre: 16 år gamle og pappa er elektriker... Mamma har ikke jobb og lever på støtte fra NAV!

Skrevet

booooooooooooooooooooooooooring

Skrevet

Jeg synes det er helt fin-fint jeg. Men selvfølgelig tenker jeg også på den lille redningsskøyta da ;)

Skrevet

For å være helt erlig så synes jeg Elias blir ett litt for mektig navn!

Skrevet

Vi er ikke 16 år og pappa er heller ikke elektriker. Både mamma og pappa har fulltidsjobber og har overhodet ingen støtte fra nav...og vår sønn heter Elias=)

Skrevet

Elias= Jølas (Har en onkel Elias, som jeg ikke klarte å si navnet på da jeg var liten... onkel jølas)

Skrevet

Hva er galt med å være elektriker? Og å være elektriker i en alder av 16 er da utrolig imponerende.

Skrevet

Egentlig så er det et veldig fint navn, men det er litt oppbrukt nå syns jeg, slik som Julie blei for noen år siden.

Også tenker man automatisk på båten Elias da!

Men det er ditt barn, og er det det navnet du liker best så go for it :-)

Skrevet

Synes det er kjempefint, ikke så rart siden sønnen vår heter det:) Har alltid likt det navnet, lenge før det ble så populært.. ikke vår feil at det plutselig var flere som fikk øynene opp for navnet:)

At den redningsskuta heter Elias gjør da ingenting, bare morsomt for en smårolling det:) Kan en ikke kalle gutter for Thomas heller da siden det minner om Thomas toget? Eller Matilde da det minner om jordbær Matilde?

Vi har forresten fått masse positive kommentarer på navnevalget fra både unge og gamle:)

Skrevet

Et av de fineste navnene jeg vet om : ) Bare synd at det har blitt så populært....

Skrevet

Jeg liker det veldig godt:)

Skrevet

Helt greit men jeg tenker på redningsjøyta.

Gjest Kjeksmonsteret
Skrevet

Vår sønn har Elias som mellomnavn. Synes det er veldig fint =) Følg hjertet ditt du, og ikke bry deg om hva andre mener :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...