♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Kan man blande flytende paracet i nan? Står ingenting på flasken....
nicknavn Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Paracet setter veldig bitter smak på nan, prøv heller å blande det i litt saft eller vann.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2008 Oki, så det blir ikke dårligere virkning av det?! Takk=)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Gi paraceten i en sprøyte. Legg barnet ditt på fanget, putt sprøyten inn i munnen og hold for nesa, da svelger de automatisk det de har i munnen for å puste. Høres brutalt ut, men det funker og det er det viktigste.
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Kan du ikke bare gi paracet på vanlig måte da?Helle på en skje og gi det rett i munnen? Mvh
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 Eller stikkpille? Du har kanskje et barn som ikke syns det er noe særlig med medisin?Da er det en utfordring;). God bedring og lykke til! Mvh
nicknavn Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 Nei men du trenger ikke blande det i mye saft, ikke sikkert barnet ditt vil drikke det, er ikke god smak på flytende paracet. Vil h*n ikke ha det, ville jeg gått for stikkpille.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2008 Stikkpiller har vi gitt opp. Det er en kamp jeg ikke vil ta igjen! Det er bare helt forferdelig... Ungen skriker i timer etterpå, og nekter å skifte bleie på flere dager. (blir en kamp det og) Har ikke stor nok sprøyte, de hadde ikke større enn 2,5ml på apoteket, så det blir for mange omganger=( Derfor jeg tenkte å gjøre det enkelt og bare blande med noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå