Gå til innhold

Flytende paracet i nan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man blande flytende paracet i nan?

Står ingenting på flasken....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paracet setter veldig bitter smak på nan, prøv heller å blande det i litt saft eller vann.

Skrevet

Oki, så det blir ikke dårligere virkning av det?!

Takk=)

Skrevet

Gi paraceten i en sprøyte. Legg barnet ditt på fanget, putt sprøyten inn i munnen og hold for nesa, da svelger de automatisk det de har i munnen for å puste. Høres brutalt ut, men det funker og det er det viktigste.

Skrevet

Kan du ikke bare gi paracet på vanlig måte da?Helle på en skje og gi det rett i munnen?

Mvh

Skrevet

Eller stikkpille?

Du har kanskje et barn som ikke syns det er noe særlig med medisin?Da er det en utfordring;).

God bedring og lykke til!

Mvh

Skrevet

Nei men du trenger ikke blande det i mye saft, ikke sikkert barnet ditt vil drikke det, er ikke god smak på flytende paracet. Vil h*n ikke ha det, ville jeg gått for stikkpille.

Skrevet

Stikkpiller har vi gitt opp. Det er en kamp jeg ikke vil ta igjen! Det er bare helt forferdelig... Ungen skriker i timer etterpå, og nekter å skifte bleie på flere dager. (blir en kamp det og)

Har ikke stor nok sprøyte, de hadde ikke større enn 2,5ml på apoteket, så det blir for mange omganger=( Derfor jeg tenkte å gjøre det enkelt og bare blande med noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...