Gå til innhold

Tips til dobbel-navn m Klara?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil veldig gjerne ha Klara, men helst som dobbelt-navn. Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klara sofie (a)

klara katrin

klara josefine

klara kornelia

klara pia

syns nu ikke klara e så lett å finne dobbeltnavn til...

Skrevet

Klara Marie

Klara Sofie

Vanskelig å kombinere noe med Klara, men tror de fleste navn klinger best til det dersom Klara kommer først.

Skrevet

He he det var det første som slo meg også!!!

Skrevet

Klara Elise

Klara Johanne

Klara Emilie

Skrevet

Klara Eline

Klara Cecilie

Klara Susanne

Klara Margrethe

Skrevet

Hvorfor Klara?

Jenta skal vokse opp med navnet og...hehe....

Klara klukk....

Klara Ku

Tror du jenta i skolealder vil unngå bli mobbet? neppe.....

Skrevet

Klara må være ett av di styggeste navnene som fins.. syns ingenting matcher det...:/ sorry

Skrevet

Nydelig valg, et av mine favorittnavn, men liker det best med C.

Klara Ku er long gone i barnas bevissthet - om ikke tankeløse foreldre trekker det fram igjen. Av noen av svarene her hadde jeg ikke blitt forundret. Små barn godtar alle navn de, det er foredrene som er de verste navne-mobberne. Sånn, puh, da var det sagt!

Clara Margrethe

Clara Marie

Clara Johanne

er fint

Skrevet

Vi er ganske mange som velger Klara-navnet for tiden, det er du som ikke henger med i svingene. Klara/Clara ligger på navnetopp i både Sverige, Danmark og Frankrike, og sikkert flere steder også.

Er du voksen forresten? Kjenner jeg blir lei meg på vegne av min egen lille Klara når jeg leser sånn som dette. Er det dette barna skal høre fra foreldrene? Er det DU i såfall som skal sørge for at Klara blir mobbet på skolen?

Skrevet

Klara er fint alene!! Utrolig mye barnslige anonyme her.... Blir nok ikke mobbeoffer selv om hun heter Klara!!

Skrevet

Takker for mange gode forslag. Kunne gjerne hatt bare Klara, men trenger en mulighet for å skille fra andre Klaraer, det er nemlig flere småjenter som heter det:-) Er virkelig ikke redd for at navnet er belastende. Jobber m barn, og ser det er helt andre grunner til at navnet blir brukt som mobbeting - som oftest intålerante foreldre som finner feil med alle andre enn seg og sine egne barn...

HI

Skrevet

Jeg synes Klara er et kjempeflott navn.

Det var ei jente på skolen min da jeg var liten som het Klara Cecilie, det er ganske pent.

Hvilken type navn er du ute etter da? Vil du ha et klassisk navn eller noe mer spesielt? Liker du gode gamledagse mellomnavn eller moderne internasjonale?

Skrevet

Liker egentlig norske trauste navn, og det er jo Klara. Det viktigste m dobbeltnavnet er å få det til å klinge best mulig, tenker jeg...

Skrevet

Jeg har alltid syntes det har vært trist at ikke Klara el Clara har vært populært, så jeg synes dette er skikkelig kult....

Det har en fin betydning.... Slo det opp og det betyr "klar, skinnende"...

Klara Andrea synes jeg er fint, selv om det er to aer på rad...Det klinger iallfall fint, i mine ører, hehehehe...

Klara margrethe... Sist,nevnte betyr "perle", og da har dere "skinnende perle"...

Lykke til

Skrevet

Leser ei bok nå, der heter ei av jentene Klara Victoria. Det klinger ganske bra! =)

Klara Marie er også ganske fint, synes jeg...

Skrevet

Klara er kjempefint! Jeg synes absolutt det er penest alene.

Men nå ville du ha dobbelt-navn forslag.... Hva med Klara (H)elena eller Klara Elise?

Skrevet

Kjempe flott navn Klara, mange tullete innlegg her.

Jeg liker også norske litt gamle navn og synes Klara Kristine klinger veldig bra. Håper du finner noe du liker.

Skrevet

Klara Antonie synes jeg er fint både med c og k.

Skrevet

Flott m gamle navn.Det har vi også.Etter oldefar.

Clara er fint.

Eller Klara Josefine var også et fint forslag.

Hvis dere gir henne 2 navn blir sikkert kun det ene mest brukt.

Masse dumme innlegg her.Det tyder på at de er de voksne som er de fordomsfulle.

Dessverre.

Jammen bra at ikke alle heter Christoffer;Markus og Emma!

Skrevet

Jeg har bod mange år i Italia og der er Clara er kjempepopulært og meget vanlig navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...