Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Smelte sukker i en stekepanne, dyppe de endene som skal limes oppi der, ta endene opp og hold de i den stillingen de skal være!
Nr. 3 i vente :) Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2008 Tusen takk... så enkelt!!!!
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 ja det er så enkelt! men pass på! det smelta sukkeret er sinnsykt varmt... og det blir stein hardt i panna når det stivner der.. får å få vaska den ren pleier jeg å fylle panna med vann og sette den på plata. varme opp.. for da smelter sukkeret igjen og blander seg med vannet. kan også evt ha litt zalo oppi også.. men må nok skylde ut og fylle på med nytt vann og varme opp et par ganger.
Sara Rompompei Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Bruk heller smørbukk Det er ikke så varmt som sukker Limer like godt, du har bedre tid på deg til å sette delene sammen og så smaker det MYE bedre
Sara Rompompei Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 Glemte å si at du smelter smørbukk i stekepanna. Akkurat som du ville gjort med sukkeret
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 Du kan også bruke melis - lag den med eggehvitte og bruk evt knappenåler til å holde veggne sammen mens melisen tørker. NB! Melisen må lages tykk!!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 Bakpå pakka vår står det at sukkeret skal varmes opp på svak varme, sikkert kjekt å vite! Jeg skal sette i gang nå...Annas pepperkakehus, hehe =P
UnePune äntligen hemma! Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 Da har vi pynta! Det vil si; de to minste sover, eldste har spist godteriet og jeg har pynta...men jeg har pynta så det SER ut som om kidsa har gjort det da =P Hehe! Lurer på hvor lenge det får stå i fred...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå