lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Eller har dere gjort det? Jeg har samlet på juleserviset gammeldags jul fra firkløveren. Har det meste til det. Både glass og bestikk. Hadde selvfølgelig vært smartere av meg å samle på et "normalt" servise som kunne brukes hele året, har vært nødt til å bruke juleservise utenom jul også fordi vi ikke har hatt nok fat når vi har innvitert folk.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Jeg eller nå vi (jeg samlet ør jeg møtte mannen) på Kongleservicet av Per Spook fra Magnor glassverk. Har 12 flate og dype tallerkner, 12 rødvinsglass, 12 farrisglass, kaffeservise til 12, ekspressokopper til 12 (ikke spør hvorfor jeg har det), fat, boller og salt og pepperbøsse... Fortsatt en del ting jeg ønsker meg til det.. Får og kjøpet sånn i rykk og napp, og mye er b varer fra Magnor.. Veldig lyst på juleservise etterhvert - men vet ikke hvilket enda..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har fin service som jeg fikk til bryllupet som jeg egentlig vil ha litt mer av. Så har jeg ett hverdagsservice jeg samlet på i mange år, og har brukt i mange år nå. Har litt juleservice, men ikke til mange gjester..
Joikaboll@ Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Jeg har noen år samlet på PP sitt bogstad og nisse servise. Har nå til 18 av begge to og alt av fat/boller. Også til kaffe. Samlet også på hardanger bestikk, men er heldigvis ferdig med dette også. Siste året har jeg klart å samle meg 18 tangenglass øl/rødvin, så mangler enda maaaaange glass. Men da har jeg noe å spare på Har også arvet et pp bondemønster kaffeservise. På kjøkkenet sparer jeg nå på Rosendahl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå