smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 er det nåken av dere som føler de blir sår nedentil? det føler eg.. men er vel ikkje så mykje ein kan gjere med det for ein skal vel ikkje putte hverken locobase elle andre ting inni dr... er det nåken som har fått småblødninger av crinonen??? eg er så bekymra for at eg ikkje er gravid denne gangen ogspå =( det var litt blod på crinonen idag... åååå eg berre hååååper at det berre e ein bivirkning av crinonen!!!!!!!!!!!!!!!!!
tuppelupp Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Hei! Har ikke opplevd dette, men sykepleierene i Porsgrunn pleier å pressisere at småblødninger er den hyppigste birvirkningen, og at vi ikke skal fortvile over dette. Forferdelig denne ventingen. Lykke til!
Meg og 2 små i magen : p Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Hei smilekopp. Jeg ble sår nedentil, man skal ikke ha sex de to første ukene etter uttak, men når denne perioden var over, og vi hadde sex var jeg sår innvendig nedentil, men hos meg har det samlet seg så mye rester av crinone, helt grusomt, men legen sa det var normalt. Jeg opplevde også et par ganger at applikatoren var litt rød pga blod. Men ikke glem at kremen blir brun når den kommer i kontakt m kroppens temperatur, så det kan også ha vært det? Har spylt meg skikkelig nedentil, og fått ut litt "rester", så nå er jeg ikke sår mer:) Beklager detaljene! Men, jeg er nå ihvertfall gravid, så masse lykke til! Når skal du teste?
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2008 Takk dere begge=) åh så de sa det var hyppig bivirkning?det var jo bra å høre då.. ein blir jo litt på tuppa med ein gang sia ein er redd for at det skal gå gale=) ja det er vel nesten ikkje til å unngå at det ligg litt rester igjen inni, ein kan liksom ikkje grave ut heller=) eg tåler alle detaljer, eg jobber som hjelpepleier så eg er vant til masse rart=) nei det var friskt blod så det er ikkje til å ta feil av. eg skal teste på fredag 12 des, men tar nok ein heimetest på tirsdag trur eg, eg er så lenge å vente syns eg=) gratulerer med graviditeten=)
Mikkelure Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 I dah fikk jeg også en brunlig farge på crinonen som kom ut, den har vært hvit før. Er bekymret jeg nå, brystene har også blitt nesten normale .
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2008 på ka rugedag er du då mikkelure??? eg er på 9... uff er forferdeli denne jakten på symptom... og å gå i denne uvissheten =(
Mikkelure Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 Jeg er også på dag 9, satte inn en torsdag , sikkert samme dag som du da. Føler ikke at dette går bra. :-(
Meg og 2 små i magen : p Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 Hei igjen! Åååå, dere går noen spennende dager i møte. Jeg tviler veldig sterkt på at det gjør noe om crinonen er litt brun. Legen min på riksen sier at kremen blir brun i kontakt m kroppstemp, så ta det m ro:) Var jeg dere, hadde jeg aldri turt å teste flere dager før testdagen. Venninna mi gjorde det, hun testet selv på testdagen, negativt, men da hun ringte sykehuset for å få svar på blodprøven, var den veldig positiv, og m et kjempe hcg nivå Legen min anbefaler ikke å teste hjemme pga de testene kan vise negativ test selvom den er positiv. Dere gjør jo som dere vil, men jeg turte ikke:) Testet ikke hjemme før jeg hadde fått svar på blodprøve jeg, da var jeg hvertfall sikker, hehe Jeg ønsker dere masse lykke til!!! Klem
Mikkelure Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 Takk for det :-) Jeg har alltid fått blødning før testdag. Første IVF på ruge dag 10, 2 IVF på rugedag 12, så nå er det i tilfelle like om hjørnet. Begynnner å kjenne sånne typiske ryggsmerter også. Hvorfor forsvinner ømheten i brystene? But it aint over before the fat lady sings.
Meg og 2 små i magen : p Skrevet 6. desember 2008 #10 Skrevet 6. desember 2008 Så du er på 3 ivf nå? Hvor holder du til? Tror ikke ømhet i brystene har så mye å si, det kan like gjerne være bivirkning fra medisinene. Men mine er ømme og ikke ømme om hverandre:) Er helt normalt at ømheten kommer og går:)
øynesomtinntallerkner Skrevet 6. desember 2008 #11 Skrevet 6. desember 2008 Jeg ble så sår at jeg grein, var grusomt. Blødde friskt blod men skjønte at det kom fra sårheten... Har også fått litt brunlig utflod for noen dager siden, regner med det er rester av crinonen...glad jeg er ferdig med hele medisinen nå gitt. Bare å vente og håpe nå...
Mikkelure Skrevet 7. desember 2008 #12 Skrevet 7. desember 2008 Jeg holder til i Porsgrunn, og syns de er kjempe koselige der, fikk heldigvid et strå med 2 egg på frys,for første gang. Jeg tok bidronninggele og blåbærkapsler denne gangen, tror de er genial for oss. Nå er jeg på dag 10 og har ikke sett noe mer brunt. Sårhet har jeg heldigvis ikke hatt. Må være ille å ta 2 ganger om dagen da. Huff da.Det høres ikke godt ut.
MK73 Skrevet 7. desember 2008 #13 Skrevet 7. desember 2008 Bare så det er sagt, Mikkelure: Jeg ble gravid på min femte innsetting (fjerde ordinære IVF/ICSI) og hele den uka jeg testet (dvs uka jeg vanligvis ville ha fått mensen) hadde jeg menssmerter tilsvarende en vanlig menstruasjon! Ingen blødning, men smertene og følelsen i kroppen var akkurat som ved menstruasjon. Så DET trenger ikke være et negativt tegn! Lykke til dere!
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 7. desember 2008 her var mange spennende svar=) blødningen har heldigvis ikkje tatt seg opp, har litt murringer som kjem og går, eg håpe så inderli at eg e gravid. ser litt rosa på papiret idag ògså, og håpe det blir med det=) blir ei spennende veke no når me i uke 48 gjengen skal begynne å teste=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå