turkis Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Jeg kunne tenke meg en pumpe etterhvert, så pappa kan være alene mer enn tre timer og gi snuppa morsmelk på flaske (prøve i alle fall). Men har ingen erfaring, så da spør jeg dere
lille_mille Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 avent sin elektriske har jeg, og den er jeg superfornøyd med! Den kan også brukes manuelt!
husmus &2 Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har også Avent sin elektriske og synes den funker veldig bra. Det ka ta litt tid å finne sin egen pumpemåte, og tror det er mindre slitsomt med en elektrisk enn manuell i lengden.
lillepixie Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Medela Swing tror jeg den heter. Veldig fornøyd!
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har den manuelle fra Avent. Er veldig fornøyd med den. Enkel å bruke når man først kommer i gang med pumpingen. Jeg måtte prøve noen ganger før det gikk ordentlig.
Makko med to små gutter Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 Avent sin manuelle er den som jeg synes er best :-) Har den elektriske og, men synes at jeg ikke får like godt vakum på den. -Hadde medela swing og til å begynne med, fungerte den og, men avent sin fungerte MYE bedre for meg...
Isabella12 Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 Har prøvd flere pumper og anbefaler helt klart Avents elektriske!
En liten en til? Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 Jeg bruker den manuelle fra avent. Fungerer helt fint og holder i massevis når jeg bare pumper litt til lagring.
AO3 Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 Jeg bruker Avents manuelle, og er fornøyd med den, bortsett fra at den innimellom bråker ganske mye... Til mitt bruk (pumping for å fryse ned litt innimellom) orket jeg ikke bruke dobbelt så mye penger på den elektriske...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. desember 2008 #10 Skrevet 7. desember 2008 Medela Swing- elektrisk pumpe, fikk den anbefalt av jordmor på Riksen, og er superfornøyd!! Litt billigere enn Avent sin elektriske, og mye bedre (har jeg hørt=).. To forskjellige modus, en litt raskere de første 2 min., for å simulere utdrivnings-sugingen i starten, og så litt tregere, kraftigere utpumping etterpå! Anbefales!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. desember 2008 #11 Skrevet 7. desember 2008 Avent sin elektriske, tror den heter Isis Uno IQ eller noe sant. Veldig fornøyd med den, kan også brukes manuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå