Fia tobarnsmor Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Har ikke sett den selv, men mamma lurte på om vi ønsket en sånn til lillejenta vår:-) Skal visst være brun og sånn myt stoff. Babyen er snart 2 mnd gammel, så vil bare ligge i vogn i vinter. Noen som har den? Er den ok? Har den hender og føtter? Vi har den rosa dressen med ører fra Name It nå, men den er snart for liten...
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Hvis det er den jeg tror det er så har vi en sånn dress liggende i skuffen her Du mener bamsedress som i at babyen ser ut som en bamse i den, eller at det er han Bamse på den?.. Hehe, den jeg mener hvert fall ser ut som en bamse, kjempedeilig mykt stoff og god foring. Det er sånn brettekant på hender og føtter sånn at de ikke fryser der
Undrende85 Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Jeg syns den fra Hennes&Maurits (H&M) er søtere De har brette"labber" over hender og føtter begge to da. Den fra Hennes er iallefall superenkel å ta på, og med en glidelås fra ene foten og helt opp. Tar jo null til å kle på i forhold til dressen fra Name It som har knapper hele veien. Bamsedressen er faktsik så tykk og god at vi ikke tar på vesla annet enn vanlige inneklær inni, og så en tynn ullue under bamselua nå som det er minusgrader.
bønni Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Hvis det er den brune, litt "bustete" dressen med hette så har vi den og digger den! Babyen har dessverre vokst ut av ministørrelsen vi har den i (56), men vurderer å kjøpe en til i større litt senere - akkurat nå har vi andre dresser som passer (har arvet og fått så mye). Synes det var supert å kunne brette ermene over hendene hans - votter er jo fånyttes. Fint med brettekant over føttene og. Pluss at ungen så utrolig søt ut inni den brune pelsen :-)
bønni Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Og dessuten irriterer ikke glidelåsen haka eller kinnene, som jeg synes glidelåsen i dressen fra babyshop som han bruker nå gjør. Glidelåsen kommer borti kinnene hans og trigger spiserefleksen, litt forstyrrende når han skal ned i vogna for å sove...
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 Den dressen vi har er fra cubus. Er det den du tenker på? Vi har vært veldig fornøyde i allefall. God og varm er den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå