nina er gravid;) Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 nå lurer jeg veldig på hvordan det går med dere..jeg satt in 28 , så rugedag 7 el 6.vet ikke om man teller insettings dagen. Jeg har smugtestet i mange dager ..he he ..mest for å overbevise meg selv at det ikke går denne gangen heller. Men i går bestemte jeg meg for å vente ..er jo alt for tidlig og mest forde jeg er så utolmodig..sukk...blir helt sprø. Denne gangen har jeg hatt litt vondt i ryggen og nedover i bena to dager,og fått veldig tydelige årer på brystene,men det er nok alle medisinene som tuller med meg.. Dere da jenter ,jeg vet noen har fersk og andre frys,sånn som jeg så det skal bli spennende.stor ruge klem. PS..jeg har blitt alvolig forkjølet ..håper ikke det har noe å si..
Kine71 Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Hei Nina! Jeg satte inn søndag den 30, så jeg er på rugedag 6 har jeg funnet ut, uten å ta med selve innsett dagen. Jeg har ømme bryst og mensmurring, men vet at det skyldes medisinene. Har planer om å teste på fredag den 12 jeg, får vel se om jeg klarer å holde meg til det. God bedring med forkjølelsen da Nina, det går helt sikkert bra ifht dette. God helg:0)
lalla2008 Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Hei nina prøver igjen Jeg er på rugedag 11 og holder også på å bli sprø!!! Jeg har vært veldig positiv til dette fryseegget, men nå har jeg en dårlig følelse Kommer til å teste meg i morgen....... Jeg har mensmurringer og litt ømmebryster, men som jeg har skjønt er dette medisinene. Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt . Jeg har faktisk blitt forkjølet også, Det er nok tiden for det. Hadde du testet deg? Klem
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Hei på dere! eg e vel på rugedag 9 dersom ein tar med innsettingsdagen. satt inn 1 egg fredag 28.... har hatt ein veldi god følelse på dette forsøket, men no når eg tok crinonen og drog den ut så var det litt blod på den =( så no er eg så redd at mensen kjem og at dette forsøket gjekk til hælv.... også har nåken av deko andre sett antydning til blod? eg veit jo at crinonen kan gjere at ein får litt blødning, men det får meg alikevel ikkje til å slappe av og slutte å bekymre meg
lalla2008 Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Uff, så kjipt. Jeg går på proynova og progestan fordi jeg satt inn et fryseegg. Ikke for å være slem, men sist når jeg gikk på crionen og hadde litt blod på den kom mensen MEN det kan jo være festeblødning så ikke ta sorgene på forskudd. Vi krysser fingrene. Dette er helt forferdelig å vente og lure, men blir faktisk litt koko av det. Jeg har nesten ikke vært ute på 11 dager, vet ikke hvor lurt det heller er......
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 festeblødning trur eg ikkje det er pga egget fester seg vel etter ca 48 timer og det er mange dager siden det.... uff ja eg kjenner eg blir rett og slett forrbanna!!!! koffor skal det ikkje vere lettere enn dette å bli gravid, e faen meg så lei no altså... så snakka eg med ei som eg har jobba med no og ho kunne fortelle at alle på jobben snakke om at eg sikkert e gravid sia eg e sjukemeldt.. sånn var det sist prøverør også, så når eg kom tilbake på jobb så måtte eg overbevise alle om at eg ikkje er gravid =( orker ikkje det ein gang til=( eg blir rett og slett sprø eg òg, det er grusomt å vere ruger og gå i denne uviten... eg vil vite nåke no!!! men eg kan vel ikkje teste før tirsdag .....................................
nina er gravid;) Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2008 Hei.. skjønner det er flere enn meg som er litt frustrerte....smilekopp meg og deg har samme insettings dag..så da er dette dag 9..jøss.. lalla jeg har også fryseforsøk,syntes det er greit. kine har du hatt fersk el frys.. vi får følge med hverandre de neste dagene..uuuuuuu jeg håper det er vår tur...hadde vært en fin julegave..klem
nina er gravid;) Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2008 lalla lykke til i morgen ..krysser alt for deg..
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 okey det er jo greit å vite=) 3 dager til me kan teste oss då rekne eg med=) ja me får følge med kvarandre, eg vetsje ka eg skulle gjort uten deko andre jenter!!! jammen meg er det godt å ha nåken å snakke med som veit korleis dette er =)=)=)
nina er gravid;) Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. desember 2008 jepp litt forskell fra klinikk til klinikk..noen regner inst..dagen som dag 1 ..jeg fikk beskjed om og teste torsdag.. men begynner nok så smått over helgen ..tror ikke jeg er gravid..da slipper jeg og bli skuffet..he he ..blir nok litt kynisk...helt enig med deg ..godt å ha noen å dele tanker med..hadde du blødd og har det stoppet..klem
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 6. desember 2008 #11 Skrevet 6. desember 2008 ok. eg skal teste på haukeland på fredag. men tester nok sjøl før det ja. eg har ikkje blødd sånn at eg ser det når eg va på do om du skjønner, kun når eg tok ut crinonen... så er ikkje nåke stor blødning endå hvertfall=)
♣ Christiane ♣ Skrevet 7. desember 2008 #12 Skrevet 7. desember 2008 Heisann Smilekopp: egget fester seg ca 144 timer etter befruktning, dvs rundt rd 4 hvis du setter inn et 2 dager gammelt egg. Selv er jeg nå på rd 10, tenkte jeg skulle teste i morgen, er satt opp på blodprøve på tirsdag. Kjenner ikke så mye lenger, brystene har begynt å normalisere seg og har ikke fullt så mye murringer, men har fått tilbake en del av oppblåstheten jeg hadde etter uttaket og det kan være positivt. I tillegg har jeg ennå ikke sett tegn til migrenen jeg alltid får rundt rd 8/9/10 som er et sikkert tegn på negativt resultat. Positiv så lenge migrenen er fraværende.
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 7. desember 2008 #13 Skrevet 7. desember 2008 oj kor spennende då=) håpe det betyr at du er gravid er på rugedag 10 eg òg, så då er nok egget festa seg forhåpentligvis for mange dager siden=) håper dagene går fort sånn at me snart får vite resultatene her=) kunne ønska eg nesten låg i koma til eg skal teste på fredag...hehe ... er sjukemeldt også så dagene går vel ekstra seeeeint
Hegemus Skrevet 8. desember 2008 #14 Skrevet 8. desember 2008 Hei.. jeg satte inn egg den 27,og fikk mensn på lørdag.. dette er min 5 innsetting... drit å dra. Lykke til jenter
lalla2008 Skrevet 8. desember 2008 #15 Skrevet 8. desember 2008 Hei jenter! Jeg føler meg helt knust. Jeg testet meg i går som var dag 12 og den var negativ. Jeg hadde en dårlig følelse, men det gjør så vondt for det. Jeg skal selvfølgelig teste meg igjen i morgen, men jeg vet at den kommer til å være negativ. Jeg skulle gjerne visst årsaken til dette. De har ikke funnet noen "feil" på noen av oss, jeg fikk ut 8 egg og 6 ble befruktet. De delte seg som de skulle også. Dette var et fryseegg, men sykehuset var så positive. Jeg har brukt masse penger på akupunktur i tillegg, men allikelvel fester det seg ikke. Jeg blir så frustrert!! Fra før har jeg tre aborter og en graviditet utenfor livmoren bak meg før vi plutselig ikke ble gravide i det hele tatt. Det er akkurat som jeg sorgene for alle gangene nå. Jeg føler meg så defekt og en stor sorg jeg ikke kan beskrive. Uff, dette var det klagete innlegg. Håper det går bedre med dere. Klem
lalla2008 Skrevet 8. desember 2008 #16 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har hatt tre spontanaborter, ikke aborter.
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 8. desember 2008 #17 Skrevet 8. desember 2008 uffdå, det er trist at det ikkje gjekk bra! synd du fekk mensen=( lalla2008 : det KAN jo hende at du tester positivt om nåken dager, ikkje mist heilt håpet! skjønner godt du er frustrert, du har jammen meg hatt mykje motgang. berre håper dette går bra, eg skal krysse fingrene for deg!!!! =) eg skal sjølv teste imåro når eg er på dag 12. kvir meg nesten til det. har aldri sett ein positiv graviditetstest hos meg sjøl nåkken gang...
lalla2008 Skrevet 8. desember 2008 #18 Skrevet 8. desember 2008 Takk smilekopp. Ja, det kan jo hende...det ville vært en fin julegave. Det er så frustrerende og gjør så vondt og føler at alt er helt svart. Skal gå jobb igjen på onsdag hvis ikke er jeg redd jeg murer meg hjemme og blir enda mer deppa. Etter siste testen i morgen skal jeg sørge noen dager, deretter må jeg se på det positive i livet og komme meg opp på beina.Da setter vi i gang ny runde. Håper virkelig du får en positiv test i morgen. Jeg skal virkelig krysse fingrene for deg. Klem
Kine71 Skrevet 8. desember 2008 #19 Skrevet 8. desember 2008 Hallo jenter! Lalla og Smilekopp: Håper dere får positive tester begge to i morgen. Jeg er på rugedag 8, satte inn ferskt egg! Ingen forandringer i sympomene.... mensmurring og ømme bryst og sår mus!!! av crinonen. Har planer om å teste rugedag 12 og tror jeg klarer å holde meg. Klemmer til dere alle!
nina er gravid;) Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #20 Skrevet 8. desember 2008 cristiane..smilekopp..lalla og alle dere andre..vær så snill å se på inlegget mitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå