Fatu Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Selv på 300 ie så vil ikke kroppen min modne egg, så skjer det ingen ting frem til onsdag så sier de at de vil avbryte forsøket og vi blir ikke foreldre. Da har jeg tatt sprøyter i 3 1/2 uke, noen som har opplevd noe lingnedne??
Kine71 Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Heisann Fatu! Om det ikke modnes noen nå, så kanskje de kan starte en ny runde med høyere medisindose til å begynne med. Startet du ikkke med 75 eller noe sånn? Jeg har selv fått avbrutt et forsøk, og det er ikke noe kult, men for meg har det gått mye bedre gangene etterpå, selv om forsøket ikke ble avbrutt av samme grunn som deg. Husk når de stimulerer første gang så vet de jo ikke hvordan kroppen reagerer. Nei ikke gi opp:0) Hvor holder dere til?
Fatu Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2008 Jeg går nå på full dose, 300 og jeg ble ganske satt ut for hun vi var hos på riksen denne gangen sa at da er jeg en av de som ikke kan modne egg og at det da ikke vil bli flere forsøk. Prøver å ikke gi opp men jeg sliter litt nå merker jeg.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Synes dette høres ut som noe tull. Pga min diagnose så har går jeg på full dose hve rgang. hadde jeg blitt satt på så små doser som deg så hadde ikke jeg heller klart å få noen egg. Så neste gang kan det gå bedre for å si det sånn. Første gang gikk jeg på 150 puregon+300 menopur. denne gangen gikk jeg på 450 puregon, noe some r maks dose for denne. Synes det høres rart ut det som de sier.
Kine71 Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Enig med Tryne! Du må få en runde senere med full dose fra første stund. Du går på 300 ie og de sier dette er full dose, men du vet jo at det er enkelte sånn som Tryne som har 450 ie. Nei du må få vurdering av noen andre om de sier at dette ikke går. Lykke til. Skjønner at dette tar på. Klem fra
Fatu Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2008 tusen takk jenter, nå skal jeg på riksen å sloss på onsdag!! Har på følelesen at de holder meg for narr!!
*sommer* Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 Hei Inne på en av de andre sidene var det noen som anbefalte et homopatisk middel som heter Folliculinum30. Dette kan hjelpe til med å modne egg og fåes kjøpt på apoteket. Jeg tok det med til min akupunktør/homeopat som testet meg og hun sa jeg mest sansynlig var en av de som trengte en liten dose. Hvis man tar for mye kan det virke mot sin hensikt og det vil vi jo ikke. Så jeg tror det er greit å teste seg hos en homeopat. Vet ikke om det fungerer. 1 IVF - fikk ut tre egg etter 14 dager og satte to tilbake 2 IVF - fikk ut tre egg etter 9 dager og satte ett tilbake (rugedag 10) Stå på Fatu, jeg har også måttet avbryte en gang og det var ikke noe gøy :-)
Poten Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 Nei Fatu ikke gi deg!!! Jeg har selv gått på 450 IE Gonal F en gang, og en annen gang 300 IE Gonal F + 150 IE Menopur. Det står jo også i brukerveiledningen at 450 IE er maks dose, så er her det vist noen som må på skolebenken Lykke til på onsdag!
Fatu Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2008 Blir helt svett her, skjønner ikke hvorfor hun på riksen sa dette. Men nå har jeg mot spm til onsdag hvis ingen egg har modnet denne gangen heller. Tusen hjertlig takk for all hjelp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå