Gå til innhold

noen her som var veldig dårlig i 1 trimester..og fant ut at det var tvillinger?

Missy med sine 2 barn  (✿◠‿◠)

Anbefalte innlegg

......eller om noen her som har født tidligere...som var friske i sv.skapet sist gang..mn veldig dårlig denne gangen...og viste seg at det denne gangen var tvillinger?

jeg var gravid da jeg var 18 år..tok abort..var ikke dårlig den gangen husker jeg. var heller ikke det med datteren min..

var gravid her i våres..var ikke det spor dårlig..mn ente opp med sa..

nå er vi gravid igjen...har vært dårlig fra dag en..

er veldig kvalm..bruker seaband til tider..mn ikke alltid det virker kjenner jeg..

er ekstremt trøtt,slapp og sliten. er svimmel og går nesten i gulvet hver eneste gang jeg reiser meg opp. ser bare svarte prikker...må holde meg fast til det går over..

har tatt blodprøver..har ikke noe mangel på noenting..

fikk mage allerede i uke 6..

sliter mye med raping.. må tvinge meg til å rape så jeg ikke kaster opp...

jeg er nå 10+2...og jeg ligger som slakt på sofaen..å lage mat er ett stort årk..må finne veien tilbake til sofaen ganske fort,før beina begynner å skjelve og jeg går i gulvet..

puppene mine er så sinnsykt vonde..og de vokser..og jeg har ett enormt sult sug om dagen...må spise hver time...er sulten hele tiden...

jeg har tvillinger i slekta mi..på mor sin side..

er det noen av dere som kjenner dere igjen her? og tror dere det er en bitteliten sjanse for at jeg venter tvillinger denne gangen? eller kanskje det bare er en gutt...så det er derfor jeg er så dårlig denne gangen...?

Fortsetter under...

Eneste måten å finne ut om du venter tvillinger er å ta en tidlig UL hvis du ikke orker å vente til den ordinære ul. Vet at mange har sterkere symptomer når de venter 2, men jeg vet ikke om det er tilfelle med meg.Jeg har jo bare vært gravid denne ene gangen og har ikke noe å sammenligne med. Men i 1trimester var jeg også helt slakt. Var så sykt sliten og trøtt og kvalm nesten konstant,men jeg kasta heldigvis ikke opp så mye. Hadda også veldig vondt i bekkenet. I 2 trimester ble alt nesten verre i begynnelsen. Kasta opp mye og kjempe sliten så fort jeg bare gjorde litt. Men det ble bedre ettehvert. Merker fortsatt at jeg blir fort sliten og tar mye pauser, og kaster heldigvis ikke opp så lenge lenger. Kan jo hende det er tvillinger i magen din, men sterke symptomer kan man jo få uannsett. Alle er jo forskjellige.

Det du beskriver, er akkurat slik som jeg har det. Ser at jeg er omtrent like langt på vei som deg. Jeg mistenker likevel ikke tvillinger... Var enda dårligere sist, og da kom også bare én jente. (Jeg har bare hørt at det er jenter som gjør deg dårligst, skjønte du har hørt det motsatte!?)

K

• 4 uker senere...

Jeg er gravid med tvillinger, men har ikke vært kvalm eller hatt noen symptomer. Kun reagert på parfymen til mannen min.

Tror ikke det har noe å si hvor dårlig man er. Ellers er jeg 17 uker på vei og ikke større enn andre med en i magen.

For ikke å bli skuffet, ville jeg betalt for en privat UL og fått påvist tvillinger eller ikke om jeg var deg, så slipper du å gå rundt og gruble og lete etter sympt.

Får håpe du venter tvillinger da, om det er det du ønsker deg :-) Lykke til!!

Heisann...

De to første svangerskapene var jeg ikke dårlig i det hele tatt, MEN tredje gang var det noe helt annet :-) dårlig og supertrøtt, ble fort stor og alle andre mente det kunne være tvillinger, men ikke jeg. Tok feil der gitt..:-) har nå tvillinggutt og jente på 4 1/2 mnd. Kjempegøy..gled dere alle sammen!!

Annonse

jeg var skamdårlig fra 6.uke til 18.uke og var en del på sykehus,kasta opp alt jeg fikk i meg,men jeg fant ut i uke 7 at det var tvillinger der da,at det var derfor jeg var så dårlig...

jeg tørr ikke bli gravid igjenfor det er det verste jeg har opplevd..men nå går det bra,og jeg nyter å være gravid og gleder meg til gutta kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...