Gå til innhold

endelig gravid igjen

1 engel,1 i magen og 2 på jord

Anbefalte innlegg

jeg er så glad at jeg bare gråter og gråter.

Jeg skulle fått en sønn i september, men måtte avbryte svangerskapet i uke 20, da gutten min ikke kunne tisse... høres egentlig ut som en bagatell, men det er det desverre ikke. Gutten min kunne ikke overleve i magen, han var til fare både for meg og for seg selv. fødte i slutten av april og har prøvd å bli gravid siden - uten hell. syklusen min har ikke villet komme på plass. men nå ble endelig testen positiv.

jeg gru / gleder meg til dette svagerskapet - er kjempe glad for å endelig å bli gravid, men gruer meg noe enormt til ultralyden

Fortsetter under...

Huff,forferdeli synd d som skjedd me bejbisn i magen din før =( vart helt trist av å læs d=)

Lyspunktet e heldivis d positive e at du har ny spire no=) GRATTIS =)

Sjønne du e bekymra fordi da,mista i uke 12 sist æ,å æ grue mæ t æ blir gravid igjænn.. Va grusomt bekymra sist sv. tørr itj forestill mæ kordan d blir næste gang når æ allerede har mista en..

Men man får bare prøv å vær gla å kryss fingran for at den klore sæ fast i 9 mnd,å at alt e bra me dn=)

Masse lykke t t dæ å nye spiren =)

Gratulerer - gleder meg veldig på dine vegne! :-) Forstår bekymringen din, men det skal nesten ikke være mulig å oppleve noe lignende igjen. Det går ikke an å si at du ikke skal være nervøs, for til og med helt normale svangerskap er en urolig reise - men jeg håper bare du klarer å tenke flest positive tanker.

Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...