Gå til innhold

Ang mens ætter SA

CMilla84

Anbefalte innlegg

Sitt å lure på om mensen ska/vil føles annerledes etter SA? E helt stiv å støl i magen/mellomgulve.. Vondt i(akkurat no) høyre side,men e så skiftende.. Har itj TR no da,men ska kom ganske snart.. Føles sånn allfall.. Småuggen i kroppen,øm i ryggen,lett kvalm.. Generelt ikke så bra form egentli.. Kjenne stikk i livmora/eggstokkan litt no å litt da.. Merkeli merkeli syns æ,pleie aldri å kjenn tægn t TR før den e dær. Så lure på om SA kan forandre sånn på d?

Sjer klart å tydli at d e mang tægn på graviditet,men e ikke øm i puppan i d hele tatt. Å e itj så læng siden æ va gravid,å da va puppan væææææældi øm. Så rægne me dæm blir d om æ blir gravid igjænn å lixom.

Bare syns at d e merkelig om en "enkel" SA uten utskrapning ska forandre mensfølelsen så my,å i såfall håpe æ d bare e herre ene gangen.. Vært sånn halvmerkeli i kroppen allfall ei lita uke no

Flere som har hatt d sånn?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg venter på mensen selv etter SA og har lurt på det samme som deg. Føler meg litt dårlig og har vondter nedentil. Tror ikke det er gravidsymptomer jeg har da det er ca 3 uker siden utskraping. Vi får se hva som skjer. Inbilte meg at jeg kunne være tidlig gravid. Inbilte meg nemlig at jeg hadde eggløsning for 1 uke siden. For vente å se hva som skjer.

E ikke nå umuli at du hadd EL forrige uke altså,trur æ å hadd d omtrent 2 uka etter SA`n. Å snakka me fler som har hatt d,så om vi e heldi så har vi å hatt d. Greit allfall å få igang systemet igjænn:)

Ska ha IKM uka her om æ hadd EL da,så blir spennende å sje. Ska ta test på fredagen no,føle mæ gravid egentli,men tørr lixom itj å håp heller.

Synd du mista spiren din du å,håpe d sitt en ny snart =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...