*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har prøvd å amme og amme og amme, men funnet ut at jeg absolutt ikke har nok til min lille.... han gikk også opp kun 70gram på 4 uker. har derfor begynt å gi han noen flasker mme. Han blir straks 5 måneder, og da sier en jo at han helst skal ha fast føde, men jeg har gitt ham litt smaksprøver, og jeg får jo ikke i han noen mengde lissom og han TRENGER MAT! derfor må jeg fi han flasker me mme! Men denne grøten.... jeg har til nå gitt han grøt på formiddagen... men ikveld gav jeg det til det siste måltidet... altså; han får først begge pupp, så grøt, og så metter han seg på mme. Er det lurt/ikke lurt å gi ungen grøt på kvelden??? Jeg føler meg helt i villrede..... syns det er så mange ulike utsagn om forskjellige ting... Håper noen har noe hjelp til meg:-D
trude lutt Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Hvis du vet at han ikke får vondt i magen av grøten er det helt ok å gi grøt på kvelden. Hvis han spiser mer enn en liter mme i døgnet bør man gi fast føde i tillegg heter det. Når du introduserer nye ting ville jeg ha gjort det på formiddagen for å se hvordan han reagerer på det. Kjipt å ødelegge natta med vond mage....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå