Gå til innhold

andre som har fått roligere(veldigg mye roligere!) baby etter å begynt med mer enn 1 flaske MME??

Anbefalte innlegg

Skrevet

fullammer til vanlig, men har fått en svær rift både på undersiden og oversiden av brystvorten nå... så prøver å la være å amme eller pumpe,siden d rakner riften opp hver gang, men håndmelker for å holde produksjonen oppe uten å rakne opp riften, så bruke vi mme, så får v itrent litt på flasken også:)

jeg har gitt henne 130 ml med mme 3 ganger av måltidene hennes idag.. hun har sovet nesten hele dagen, og er ganske døsig.. syns d er litt skummelt jeg.. men er vel kanksje vanlig siden mme sitter bedre i enn morsmelka?

bruker hipp økologisk...

Skrevet

Jeg tror det er vanlig. Snuppelure sover også mer enn andre på samme alder, hun får også kun mme.

Skrevet

åh... huff... har hatt helt noia jeg.. sjekka m hun pusta aenhvert sekund omtrent... men får jo kontakt med henne, hun ler og smiler og er hverken varm eller kald... men d er så rart liksom..hun pleier jo å være våken konstant!! kanskje hun er utbrent?:P har jo vært våken gaaanske mye i d siste... sover såvidt på dagtid liksom...

Er vel mme som sitter bedre også..men vil fortsette med ammingen når riften har grodd, begynner å bli kos med ammingen nå..hun ser på meg og slipper puppen og ligger å rater og smiler, og så spisr hun igjen..er sås helrig:) glad jeg ikke gav opp ammingen likevel..selv om jeg hadde virkelig lyst altså! heldigvis begynner d å bli så bra(bortsett fra riften!!)

men er jo klart nedturer i ny og ne enda:P

Skrevet

Så flott at amminga begynner å ordne seg!!! Jeg ble også bekymra da jenta mi begynte å sove så mye, men så lenge de er fornøyde og går opp i vekt tror jeg det er smart å uroe seg minst mulig!

Skrevet

Så fint at ammingen er i ferd med å ordne seg! :) Jeg holdt også på å gi opp, men det var deilig da det faktisk fungerte! Da var jeg, som du, glad jeg ikke ga opp likevel.

Skrevet

Mme er mye tyngre for magen og de holder seg dermed mette veldig mye lengre;)

Jeg begynnte og gi min mme når han var 6 uker (pga av dårlig melk prod) Han begynnte dermed også og sove hele natten igjennom, så ingen fare;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...