babygullz <3 vilde Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 fullammer til vanlig, men har fått en svær rift både på undersiden og oversiden av brystvorten nå... så prøver å la være å amme eller pumpe,siden d rakner riften opp hver gang, men håndmelker for å holde produksjonen oppe uten å rakne opp riften, så bruke vi mme, så får v itrent litt på flasken også jeg har gitt henne 130 ml med mme 3 ganger av måltidene hennes idag.. hun har sovet nesten hele dagen, og er ganske døsig.. syns d er litt skummelt jeg.. men er vel kanksje vanlig siden mme sitter bedre i enn morsmelka? bruker hipp økologisk...
Frøken Freken Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Jeg tror det er vanlig. Snuppelure sover også mer enn andre på samme alder, hun får også kun mme.
babygullz <3 vilde Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 åh... huff... har hatt helt noia jeg.. sjekka m hun pusta aenhvert sekund omtrent... men får jo kontakt med henne, hun ler og smiler og er hverken varm eller kald... men d er så rart liksom..hun pleier jo å være våken konstant!! kanskje hun er utbrent? har jo vært våken gaaanske mye i d siste... sover såvidt på dagtid liksom... Er vel mme som sitter bedre også..men vil fortsette med ammingen når riften har grodd, begynner å bli kos med ammingen nå..hun ser på meg og slipper puppen og ligger å rater og smiler, og så spisr hun igjen..er sås helrig:) glad jeg ikke gav opp ammingen likevel..selv om jeg hadde virkelig lyst altså! heldigvis begynner d å bli så bra(bortsett fra riften!!) men er jo klart nedturer i ny og ne enda:P
Frøken Freken Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Så flott at amminga begynner å ordne seg!!! Jeg ble også bekymra da jenta mi begynte å sove så mye, men så lenge de er fornøyde og går opp i vekt tror jeg det er smart å uroe seg minst mulig!
AO3 Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Så fint at ammingen er i ferd med å ordne seg! Jeg holdt også på å gi opp, men det var deilig da det faktisk fungerte! Da var jeg, som du, glad jeg ikke ga opp likevel.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Mme er mye tyngre for magen og de holder seg dermed mette veldig mye lengre;) Jeg begynnte og gi min mme når han var 6 uker (pga av dårlig melk prod) Han begynnte dermed også og sove hele natten igjennom, så ingen fare;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå