Gå til innhold

Treff på dagtid, i Hokksund-omegn?

Anbefalte innlegg

Nå nærmer vi oss fødemåned, flere av oss vintergravide, og sikkert flere som går hjemme på dagtid nå. Skal vi prøve å få til et treff på på dagen? Vi kan jo f.eks møtes på B.Storsenter, to fluer i et smekk med gravidprat og julegavehandel??

Jeg tenkte kanskje en dag i uka FØR jul?

Fortsetter under...

Hei

Jeg kan alle dagene - hva med dere andre?

Går gjerne en tur på kafe:) Har vært på storsenteret i dag og handlet masse gaver. Veldig deilig å bli ferdig med noen av julegavene!

Annonse

Jeg skal på helsestasjonen kl 11, men skal være ferdig så jeg rekker å være der kl 12. Sitter dere på Opus en stund, eller kan en sende meg tlf nummer, så kan jeg komme dit dere evnt har gått? Man vet jo aldri, det er siste dagen med lege på helsestasjonen før jul og mange som skulle dit sa helsesøster, så kan jo fort bli forsinket...

Er for så vidt ikke vanskelig å se en gjen med kulemager;)

Åhh... jeg vil også være med å kikke på Fredrik... Men akkurat den dagen har jeg huset fullt av andre mammaer...

Blir med neste gang det er i nærheten :-)

(Nå er vel strengt tatt også Hokksund i nærheten da... :-) )

Annonse

Hei

Da har jeg tlf nummer, hvis legen er forsinket;)

Og Elisa: Det blir vel kanskje et treff i Drammen etter jul som jeg kan ta med Fredrik, eller nærmer det seg termin for din del da? Jeg husker ikke akkurat når du hadde termin;)

Gleder meg til treff på tirsdag!

Vi snakka om å sette opp ett i Drammen første uka i januar. Fra 10 januar og utover popper en del av oss antagelig i kor :-)

Jeg har termin 15. og det er jo nesten daglig terminer da.

Kjempekoselig om du tar m Fredrik! :-) Kanskje det er med flere babyer også da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...