mai mammaen til to Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 for noen dager siden stod eg på kjøkkenet og ryddet etter middagen. snuppa var på stuen å lekte med pappaen. plutselig kom hun løpende inn til og sa mamma eg elsker deg. smilte det fineste smilet sitt og strakte armene til meg... så utrolig hærlig..
Fødemaskinen Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Åhhhh.. Så nydelig:) Sånne stunder det er flott å være mamma..
mai mammaen til to Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 ja vet.kunne spist henne opp
Fødemaskinen Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 En gang jeg sto i pølsekø på bensinstasjonen, sto en mor med et barn på rundt 2 år før meg. Så sa den lille pjokken: Mamma, jeg er så glad i deg jeg. Sukk... Men jenta di slo dette og:)
mai mammaen til to Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2008 sø søte da. veldig greit når dem gjør slikt. iallefall midt oppi all trassen
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 gutten vår var helt umulig en dag vi skulle dra på julegran tenning - så til slutt sa jeg at nå er det nok. Nå drar pappa og storesøster, så blir vi hjemme. Da ga han meg en god klem, et lurt smil og sa "jeg elsker mammaen min"... og selvsagt dro vi alle sammen.... hærlig!!!
mai mammaen til to Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2008 så søt da.. de vet å sjarmere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå