Gå til innhold

Grønnaktig slimaktig bæsj.... sorry detaljene her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på 9 mnd har ekstrem rennende grønn, slimete bæsj om dagen, mange ganger om dagen, har hatt det nå snart i en ukes tid, det lukter litt søtlig... bare litt i hver bleie og han blir super sår i stumpen av dette... Noen som vet om dette er typiske tegn på tenner eller om det kan være noe annet?

Skrevet

får han malt eller olje for magen? kan høres ut til at avføringen går for fort gjennom systemet hans. hvis ikke er det kanskje diare?

Skrevet

Han har hele tiden fått malt i melka og i grøten, men det kuttet jeg helt ut for en ukes tid siden... så det hjalp ikke noe å kutte det ut...ikke noe olje heller... Formen hans er på topp, men det er tenner på gang vet jeg.

Skrevet

Sånn har mini hatt også, men de siste dagene er det blitt bedre. Han får ikke malt eller svisker eller noe annet som tilsier at ting skulle renne fort gjennom systemet :)

Har en mistanke om at det er nye tenner på vei, men ser ingenting til de ennå. Hadde ingen reaksjon når han fikk de to første.

Også så sår han ble av denne bæsjen... Inotyol hjalp veldig godt!

Skrevet

Høres ut som vi sliter med det samme her da. Min gutt har styret med tenner en god stund, og jeg tror kanskje den ene fortanna nå er på vei ut... Jeg smører med zinksalve og tar på potetmel omhverandre.. jeg må kjøpe Inotyol i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...