Gå til innhold

Er bukser helt umulige å reparere når strikken er råtten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Adidasjoggebukser tåler tydeligvis ikke å ligge noen år, vi har arvet tre joggedresser fra to ulike, og på alle er strikken i livet morkne. Jeg synes det er litt synd, for det er tross alt tre i utgangspunktet deilige bukser.

Skrevet

Det er vel bare aa sy i ny strikk vel?;)

Skrevet

hehe, det burde helt sikkert være en smal sak ettersom jeg faktisk er i besittelse av en symaskin, men min syerkarriere har vært kortvarig selvom intensjonene om å sy barneklær og bæretøy var stor for et år siden da jeg ønsket meg den i julegave:)

Hva gjør jeg da liksom? Må jeg sprette opp hele sømmen? Jeg har aldri sydd strikk i noe før, er ikke det innmari vanskelig?

Skrevet

Enkelt!

Du bare spretter opp et lite hull, klipper over det gamle strikket og drar det ut.

Så trer du et nytt strikk på en sikkerhetsnål, fører den gjennom hele den "gangen" hvor strikket skal være, knytter strikket passe stramt og syr igjen hullet.

Du trenger ikke finne frem symaskinen engang...!:)

Skrevet

sikker? Det der hørtes altfor lett ut:) hehe...

Skrevet

vet ikke om det er så enkelt på adidas joggebukser? på den jeg har så er det også sydd nedover mange ganger rundt strikken... om dere forstår? det er ikke bare eei åpen lomme som strikken er tredd gjennom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...