Gå til innhold

Aaaaaargh! Jeg har fått SINNSYK Lukte-Pica! O_o

Anbefalte innlegg

Det som er så himla kjipt, er at jeg KUN har oppheng på ting jeg IKKE kan sitte å sniffe på! :(

#1. AntiBac / Medisinsk sprit: Herregud! Det er den herligste lukten i verden altstå! Om det ikke hadde vært farlig, så tror jeg at jeg hadde brukt den som parfyme, og sniffet den døgnet rundt. Jeg får omtrent vann i munnen bare av å tenke på den lukten! <3

#2. Impregneringsspray til barnevognen: Den luktet jo bare SÅ godt! Igår fant jeg ut at jeg nesten bare MÅTTE impregnere stellevesken og! Den skal jo tross alt brukes mye! Etter jeg hadde impregnert den, pluss gått over vognen gang nummer 2, måtte samboer sette ned foten å si stopp!

#3. Hårspray: Det er ingen ting som å lukte en fantastisk lukt, og å ødelegge ozonlaget samtidig. Hurra.

#4. Neglelakk / Neglelakkfjerner; Den neglelakken som lukter best, sitter så sinnsykt dårlig, og flasser av ekstremt lett, så da må den jo vedlikeholdes ofte!

#5. Hvitter / Blanco: En favorittlukt fra skoletiden, som har slått skikkelig til igjen nå i svangerskapet!

#6. Apple Blossom tøymykner: Jeg husker ikke hvilke merke den er, men den er grønn og lukter FANTASTISK!

Så ja.

Jeg har en fantastisk liste over lukter jeg gjerne skulle sniffet heeeeele døgnet, men som jeg ikke kan sniffe, for gjør jeg det 24 timer i døgnet, blir jeg mest sannsynlig rusmisbruker!

Men, en gang i blandt er jo selvfølgelig lov, og da nyter jeg det til fulle! :)

Fortsetter under...

Jeg har litt den luktepicaen når det gjelder undergrunns-garasjeannlegg. Det må være av typen der det ikke er så mye utlufting (slik som i parkeringshus over bakken), men der denne eksosduften eller hva det er siver ut fordi MANGE biler har kjørt og parkert der inne. Av og til har jeg bare lyst å gå inn i et sånt anlegg og bare være der og lukte. MASSE lukte... i mange timer! Ta med hjem i en pose som jeg kan inhalere... hehehe... Man blir litt rar i knotten når man er gravid...

ENIG!

Den lukten er og helt HERLIG!

Skikkelig god blanding av karbondioksid og bensin! <3

For ikke å snakke om bensin, ja. Det lukter jo bare og helt hinsides godt!

OG parafin.

Argh. Hvorfor skal alt det som lukter best være så sykt farlig å inhalere?

Skulle jo ikke vært det. Da kunne jeg liggi på sofaen å kost meg med lukten hele dagen!

Kanskje stygt å si det, men jeg er litt glad for å høre at det ikke bare er meg ;) Har begynt å tro det har klikka for meg, men skjønner jo nå at vi er flere, hehe.

Dette er tredje gangen jeg er gravid og jeg har hatt den samme lukta-pica'n hver gang :-S Så¨her går det i neglelakkfjerner, korrekturlakk (Pritt lukter aller best - helt herlig!!!!), AntiBac, sprittusj, vindusspylervæske, bensin og andre sterke saker. Huff, får dårlig samvittighet fordi jeg lukter på disse tingene, men klarer seriøst ikke å styre meg. Kjenner jeg får vann i munnen av å tenke på disse luktene - jeg bare MÅ lukte flere ganger om dagen!!! Mannen min har prøvd å gjemme neglelakkfjerneren for meg men da ble jeg nesten aggressiv. Merkelig at vi skal få dilla på å lukte på akkurat disse tingene. Jeg storkoser meg også hver gang jeg er i garasjen (mannen min har heldigvis sølt litt bensin på gulvet - så nå lukter det ekstra godt der, hehe).

Har også dilla på å tygge kaffebønner! Søren at jeg ikke kunne fått dilla på noe som er sunt:-S

Haha! Bra det er flere av oss!! Jeg elsker for tiden alle lukter som har med bil å gjøre....og å gå inn på Bil-xtra for eksempel er jo som å komme til himmelen!! Kjøre igjennom tunneler så den deilige eksoslukten kommer litt inn i bilen...jajamen... Snålt!!! :)

Dette minner meg om da jeg jobbet på bensinstasjon for noen år siden.

Der var det en periode en litt "suspekt" dame som stadig var å observere ved pumpe-området. Etter noen dager eller uker hvor vi mistenkte henne for alle mulige ting, kom ho til slutt inn på stasjonen, og informerte oss litt beklemt at ho var gravid og ikke kunne motstå lukten av bensin -det var derfor ho var der så ofte:)

Det endte med at vi serverte henne kaffe og solskinnsboller hver gang ho kom, og vi fikk bilde av babyen når den ble født!

Annonse

Hahahaha.

Det er som å høre meg!

Samboer'n blir drit sur når jeg sniffer AntiBac hele tiden. Men jeg klarer ikke la vær... Når jeg ikke har luktet det på noen timer sitter jeg å drømmer om lukten igjen!

Og jeg VET, Pritt sin korekturlakk lukter aller best. Åh. Jeg blir helt mo i knærne av å tenke på den lukten altså.

Nå sitter jeg bare å tenker om på hytta; for der har vi en sånn hvit dunk, med sagflis blandet ut med Parafin. (Bruker det til å tenne opp i peisen.)

Og det lukter bare SÅ godt!!! Det er nesten så jeg begynner å grine litt, fordi jeg vet jeg ikke har mulighet til å lukte det nå. :(

Jeg gleder jeg til å bli litt meg selv igjen snart. :)

OOOHH.... lukte pica her også!!! Elsker bensin lukt og klesvaskemiddel...får ikke nok..kan lukte til jeg blir helt svimmel!!!!!!! Vidundelig!!

Men prøver å holde bensin-piica nede..hehe..ikke så veldig sunt kanskje!!

Vi høres ut som en gjeng sniffere alle sammen! HAHAHA jeg ler så jeg rister av alle innleggene. Har også det med skyllemiddel... eller vaskemidler til klær i det hele tatt- ja, i tillegg til garasjelukten som tidligere nevnt. Her vaskes rene klær om igjen for at jeg skal få ha den 'nyvaskede klær' lukten i stua. Da kan jeg slå meg til ro og føle meg tilfreds. Hvis jeg kan toppe det hele med en kopp grønn te earl grey med sukker og bittelitt melk, og en skillingsbolle... da ER jeg i himmelen.... Shangri-La, Nirvana, Eden, Paradis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...