Gå til innhold

Hun faller å slår seg i hodet hele tiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei datter på 8 mnd som har begynt å reise seg opp og holde rundt bordet, stoler og alt egentlig...

Det er titt og ofte at hun faller. Jeg legger tepper bak henne når hun står og hva det skulle være, og setter meg ned sammen med henne når hun står, men jeg kan ikke være med hnne 24 timer i døgnet. Og istad så stod hun og holdt seg i doen og falt rett bakover på flisegulvet. Jeg får så utrolig vondt av henne, og flere ganger har hun falt rett i laminatgulvet.

Jeg er livredd hun skal få en hjernskade eller noe..

Er det noen som har hatt barn i denne alderen som kan si at dette kommer til å gå bra? Jeg er så engstelig!

Skrevet

Min gutt er også i den alderen, og reiser seg etter alt mulig.. han har egentlig hatt overraskende bra balanse, men det har jo blitt noen knall og fall. De tåler utrolig mye disse små, og man kan ikke passe på hele tiden. Dessuten tror jeg hvis de får lov å utfolde seg litt selv at de lærer og at de får balanse fortere enn hvis man skal være bak dem hele tiden. Uansett de tåler mye, når lillemann får en kul i hodet og jeg synes det ser helt grusomt ut, så slutter han å gråte etter noen sekunder og alt er like fint igjen.

Skrevet

Min gutt er 8mnd og vil stå hele tiden. Dessverre faller han også veldig ofte, så jeg fotfølger ham nesten hele tiden for å passe på. Utrolig slitsomt, men vet ikke hva annet å gjøre... Faller ikke på rompen når han faller, men rett ut med hodet først..:-(. Livredd jeg også for disse fallene og prøver unngå de!

Skrevet

Jeg la inn et slikt innlegg for halvannen uke siden eller noe sånt. Og nå går alt så utrolig mye bedre. Minsten har kontroll, og vet at han må holde seg fast. Han har også lært å sette segned selv.

Det jeg gjorde var å la han holde på. Jeg måtte ofte gå inn på kjøkkenet, fordi jeg var så redd for at han skulle falle.

La henne styre på, da lærer hun seg farene på egenhånd. Man kan ikke sikre dem i evigheter, da lærer de ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...