Gjest Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 jeg lurer litt på noe av det du skrev i tråden om assistert befruktning og hva som skjer i 2009.. tror spørsmålet mitt kom litt sent da dere var "ferdige" med å diskutere, så jeg tenkte jeg kunne lage en tråd for å tilkalle oppmerksomheten din. :-) here goes: "Ang private klinikker så fortalte gyn min at de ville være klare til å ta imot oss fra nyttår av... Og vi skal bruke donorsæd. Derfor tenkte vi at vi satset på private klinikker istede for riksen....." kunne du tenkt deg å utdype dette litt? var det en privat gynekolog som sa dette? jeg har tenkt at det hadde vært ypperlig hvis vi kunne fått sendt vårt lager av donorsæd fra stork til en privat klinikk i norge. siden alt er dokumentert på stork, være det tester, hvor lenge vi har prøvd, partners samtykke, at vi bruker åpen donor osv., så ser jeg ikke helt hva som skulle stå i veien for at det skulle være mulig. eneste problemet må være at stork mister oss som kunder, og det er jo et viktig moment, men samtidig har vi jo betalt for donorsæden, og jeg hadde gjerne betalt for å få den fraktet hit. selvfølgelig, jeg mener ikke at dette skal måtte være veien å gå i fremtiden. ALLE skal ha de samme mulighetene og rettighetene, og det skal helt klart i hovedsak gå gjennom det offentlige. det er bare at for oss som er i gang, som har gått gjennom prosessen, som har donorsæden, så hadde det vært så glimrende å slippe og dra til danmark...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå