Gå til innhold

Er det meste klart til babyen nå?

Anbefalte innlegg

Jeg har tror jeg har det meste under kontroll. Gikk ut i permisjon i går, og nå kan jeg bare nyte tre uker med litt småshopping. Har alt av klær, bilstol, seng, vogn, badebalje, stellebord og de vesentlige tingene. Men mangler termometer, manikyrsett, tåteflasker og noen sånne småting.

Hvordan er det med dere?

Fortsetter under...

Tror det meste er klart nå, skal ihvertfall klare meg i starten. Merker jeg kjeder meg litt, for jeg har hele tiden tenkt på det som MÅ handles og gjøres. Bruker dagene til å gå turer og vente... (selv om jeg har enda 15 dager til termin). Får vondt i ryggen og problemer med å sove dersom jeg ikke får bevegd meg litt..

Må man ha manikyrsett?

Kjøpte et termometer på Boots-apotek.. litt dyrt - 399kr, men mener det absolutt er verdt det. Sånt som man trekker over pannen,-er mer nøyaktig enn f,eks øretermometer. - De anbefales og er i bruk på f.eks sykehus. Slipper å vekke baby, og har også flere bruksområder. (måle tempen på badevannet, oppvarmet melk evt, og kan selvsagt også brukes på større barn og voksne. (har testet det selv og det funker veldig bra).

Har tåteflasker i haugevis, men regner ikke med å få bruk for dem på en stund.. (min søster har en jente som er 6 uker nå, hun har brukt flaske en gang.. bare for å sjekke om babyen tok det.. heeh). Så det haster nok ikke sånn så lenge det går fint med ammingen.

lykke til videre, blir spennende dette. Skjønner ikke at vi snart skal ha en baby i huset.. :)

Her er det klart. Men det er klart jeg er på overtid.

Men har vert klar i over en mnd.

Manikyr sett til de små??

Nei, Jeg fikk beskjed om at det gikk like fint å bite neglene mens de er bittesmå. Så heller kjøpe neglsakser ol senere.

är helt klar.

Det känns skönt på ett vis, men hade varit roligt att ha småting kvar så man kunde ha "uppdrag" när man gick hemma.

Nu har jag bekkenlösning sedan 3uker tillbaka så jag är på så vis glad att jag färdig så jag slipper åka runt nu.

Men Manikyrsett til de små!? Låter overdrivet. Har oxå hört att i början kan man bara "bryta" eller bita av dom..

Har köpt en liten nagelsax men den ska inte användas i början har jag hört..

När det gäller Babyolja m,m så har jag oxå där blivit frarådd! Det gör bara baby´ns hud torr och det är mycket bättre att bruka Bröstmelk.!

Nå ble jeg om mulig enda mer stresset jeg. Vi er ikke ferdig med noen ting vi :( Driver fortsatt å maler og ordner i hele huset. Har vasket opp å gjort klart masse på stellerommet. Men, jeg mangler både seng og vogn enda og huset står på hodet. Driver å vasker rundt til jul og pynter litt- men, er liksom så halvferdig i hele huset. Blir sprø snart! Men, av erfaring vet jeg at det er svært lite en baby trenger i begynnelsen!! Så lenge det er rent og pent her er jeg fornøyd. Bor midt i byen og vet at jeg kan løpe ut å få tak i alt om det skulle bli krise.

Annonse

Her er absolutt alt klart av det som er nødvendig helt i begynnelsen!:D

mangler kun et par småting som kan taes etterhvert:)

Så nå mangler vi bare lille gutt, er 38 uker i dag, så håper ikke han er så langt unna og at han er kommet til jul:)

Akkuratt samme som her det...

Har igrunn kjøpt inn det meste, en føler ingenting er klart!

Mangler fortsatt soveplass på vårt rom, og vogn. Venter på vognbagen, men den forb**** produsenten lar drøye på seg.

Samme gjør mannen som skal sørge for at forsikringen ordner badet vårt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...