vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Min lille frøken har såvidt begynt å snu seg selv... flere ganger siste 3 dagene har jeg lagt henne på rygg og plutselig har hun snudd seg over på magen.. Er ikke dette veldig tidlig? Jeg er 1.gangs så alt er nytt for min del
~Roskva~ Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Jovisst er det tidlig.. Gratulerer med en "framifrå" unge :-) Det er så morsomt med alt nytt de lærer seg!
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Jo det nok tidlig ja! Snuppa her var 4mnd første gang, og jeg fikk høre at det var tidlig!
Mama B Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 oi det var tidlig ja! :-) Ingen snuing her enda nei, og lillemann er snart 3 mnd
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2008 Det er veldig morsomt å se hvordan de utvikler seg, ser forandring nesten fra dag til dag, men likevel litt "skummelt" også at hun beveger seg såpass mye så tidlig Leste i en annen tråd her at de fleste begynte med dette rundt 4mnd alder, derfor jeg lurte på i all verden hva som skjedde..
Nr. 2 april Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Hei, hadde det på samme måte med frøkna mi. Spurte helsesøster om dette og hun sa det ikke var en bevist reaksjon i så tidlig alder, det var kun en bevegelse på samme måte som å sprelle med armer eller ben. Jentene vår planlegger ikke at nå vil jeg snu meg rundt, så det kan hende det stopper opp og så tar det et pat mnd før hun snur seg mere bevisst igjen. Lykke til:-)
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2008 Det hørtes jo mer logisk ut Hun ser rimelig forfjamset ut der hun ligger på magen, men det gjør de vel kanskje uansett
mamarama og lille banan Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 gutten min snudde seg fra mage til rygg på 1 månedsdagen sin, men da var han illsint pga magevondt. han har gjort det en gang til, og er bare 5 og en halv uke det er nok ikke vanlig så tidlig,nei!
trude lutt Skrevet 5. desember 2008 #9 Skrevet 5. desember 2008 Tidlig ute ja ;-) jeg har en meget bedagelig jente, og hun snudde seg fra rygg til mage i går! Og hun er straks fem måneder!! Men alt er normalt, så ingen store bekymringer her. Det er andre ting hun er god på som hun har prioritert å lære seg før snuingen......
Helene84 Skrevet 6. desember 2008 #10 Skrevet 6. desember 2008 Vår første gjorde også dette en del rundt hun var en mnd. Men det var nok egentlig ikke noen bevist handling. Tror de sa på helsestasjonen at det var ofte på grunn av reflekser når de kom i en bestemt posisjon som gjorde at de tippet over. Snuppa vår tok en pause på noen måneder etterhvert, og startet for fult igjen ved 4-5 mnd alder. Men gøy er det jo uansett, syntes vi da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå