Gå til innhold

Hipp morsmelkerstatning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på om det er noen andre som bruker Hipp morsmelkerstatning og om de har erfart at ungen får litt løs mage av den? Datteren min får den og hun kan være litt løs i magen, men bæsjer bare en gang om dagen fordet... Har sliti med at hun er hard i magen da jeg brukte NAN, ble bedre når jeg byttet ut den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange sier det samme som deg... så slipper å bruke malt i melken. Har også brukt HIPP hele tiden. Er vel bedre med litt løs mage enn hard hvertfall..

Skrevet

Vi bruker hipp nå, begynte med nan--> hipp --->småfolk ---> nan ---> HIPP.

problemet først var all den gulpingen, den forsvant gradvis me alder og bytte av MME, så prøvde vi nan igjen,forde vi hadde den i skapet (uåpnet). Da kom problemene tilbake.

Småfolk fikk vi prøvd bare 1 dag pga den hadde dårlig dato syns jeg dvs den gikk ut om 3 uker og den lukta pyton når den var blendet og når snuppa gulpet... Ærsj,lukta skikkelig spy av henne..

Hadde problemet med hard mage og.

NÅ bruker vi HIPP MME og jenta gulper lite,kan ha trege raper. men kommer lettere på do..

Det er en sjelden gang jg tar oppi litt malt,men med de andre var dt malt i annenhver flaske, så dette er forskjell ja...

HIPP HIPP HURRA FOR HIPP ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...