Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ikke prøvd kiropraktor på lillegutt, men naprapat. En naprapat er en slags blanding av kiropraktor og fysio, -og har fokus på å finne ut HVORFOR man får problemer, i motsetning til kiropraktor som kun behandler.

Har brukt www.naprapatklinikken.com - det er Anne Ingeborg (bruker joacim med meg selv) som har spesialisert seg på barn. Vi fikk god effekt av denne behandligen når lillegutt skrek med magevondt. Hadde da 3 tette behandlinger, og fikk hjemme øvelser som vi gjorde 3 ganger om dagen

Skrevet

Jeg anbefaler på det sterkeste kiropraktorakutten i Fossegrenda (Teglgården) De er kjempeflinke!! Vi har vært hos Jasmin Isdahl. De jobber mye med babyer og barn. Telefon: 73 95 04 00 (Jeg fikk høre om Jasmin og Morten gjennom andre småbarnsmødre som har brukt dem, greit å ikke bare gå inn i gulesider...)

Skrevet

Ps. vi var der og fikk behandlet låsning i nakken og vridning i ryggen som et resultat av en ganske tøff fødsel. (2x vakumforsøk, deretter tang) Ble kjempebra etter tre behandlinger.

Skrevet

Hvordan kan du si at kiropraktorer kun behandler og ikke ser på hva som er problemet i utgangspunktet?? Vår kiropraktor gjør ihvertfall det...

Jeg vil anbefale Thomas Eilertsen ved Ladeklinikken i Trondheim! Helt super! Og råflink med barn... Snuppa vår elsker han..og hun er nesten helt bra nå etter noen få behandlinger.. hun hadde stiv nakke og vondt i ryggen.. (3.5 mnd nå) og hadde kolikksmerter..mye luft..og sjelden avføring..

Skrevet

Enig.Han er helt hærlig :-).Hadde siste behandling til han i går vi og gutten har helt klart blitt bedre

Skrevet

Jeg anbefaler Kjell Georg Eilertsen på Vegamot (ved Vold studentby ved Moholt). Han er en flink og hyggelig fyr, som fikk gutten vår frisk fra kolikken;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...