Makko med to små gutter Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Her ikke prøvd kiropraktor på lillegutt, men naprapat. En naprapat er en slags blanding av kiropraktor og fysio, -og har fokus på å finne ut HVORFOR man får problemer, i motsetning til kiropraktor som kun behandler. Har brukt www.naprapatklinikken.com - det er Anne Ingeborg (bruker joacim med meg selv) som har spesialisert seg på barn. Vi fikk god effekt av denne behandligen når lillegutt skrek med magevondt. Hadde da 3 tette behandlinger, og fikk hjemme øvelser som vi gjorde 3 ganger om dagen
tjommis Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Jeg anbefaler på det sterkeste kiropraktorakutten i Fossegrenda (Teglgården) De er kjempeflinke!! Vi har vært hos Jasmin Isdahl. De jobber mye med babyer og barn. Telefon: 73 95 04 00 (Jeg fikk høre om Jasmin og Morten gjennom andre småbarnsmødre som har brukt dem, greit å ikke bare gå inn i gulesider...)
tjommis Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Ps. vi var der og fikk behandlet låsning i nakken og vridning i ryggen som et resultat av en ganske tøff fødsel. (2x vakumforsøk, deretter tang) Ble kjempebra etter tre behandlinger.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Hvordan kan du si at kiropraktorer kun behandler og ikke ser på hva som er problemet i utgangspunktet?? Vår kiropraktor gjør ihvertfall det... Jeg vil anbefale Thomas Eilertsen ved Ladeklinikken i Trondheim! Helt super! Og råflink med barn... Snuppa vår elsker han..og hun er nesten helt bra nå etter noen få behandlinger.. hun hadde stiv nakke og vondt i ryggen.. (3.5 mnd nå) og hadde kolikksmerter..mye luft..og sjelden avføring..
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 Enig.Han er helt hærlig :-).Hadde siste behandling til han i går vi og gutten har helt klart blitt bedre
lillespire08+10 Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 Jeg anbefaler Kjell Georg Eilertsen på Vegamot (ved Vold studentby ved Moholt). Han er en flink og hyggelig fyr, som fikk gutten vår frisk fra kolikken;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå