Gå til innhold

Hva viser vekta i rundt uke 35? ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gått opp 10 kilo, det vil si fra 50 til 60 kilo og stortrives. Jordmora sa at sannsynligvis det er nesten alt babyvekta og morkaka og alt det der, ettersom jeg er ganske tynn til å være i 35 uke, og det er bare magen som er mer eller mindre stor:)

Annonse

34 uker og 10,5 kilo. Føler det er utrolig midt på treet. Tror jeg sikter mot trygge 12 kilo. Og det er jo et skoleeksempel av en vekt ifølge min svangerskapsbok ;)

Var engstelig en periode da jeg gikk opp en kilo i uken, men det har heldigvis roet seg.

Jeg har gått opp fra 58 til 78, med enkel hoderegning skulle vel det bli 20 kg......

uff og uff og uff og uff! har bare 4 uker igjen da.. har heldigvis sluppet unna strekkmerkene så langt, men med min flaks kommer de vel snart..

Jeg prøver å trøste meg med at jeg er veldig flink til å kontrolere vekta mi når jeg ikke er gravid, så skal vel klare å gå ned igjen, bekymrer meg mer for all ekstra hud som ikke kommer til å forsvinne.

begynte på 62 og er nå på 75= 13 kg, er 35+5 i dag. regner med at jeg kommer til å legge på meg 16-17 kg kanskje, kommer jo veldig ann på om jeg føder før termin eller går over, litt uflaks at jula er rett før, mye lettere å spise masse godsaker:S

Har gått opp 18 kg dvs veier nå 80 kg fordelt på 176 cm. Ikke stresset i det hele tatt siden det samme skjedde sist og kiloene rant av etterpå. Når jeg begynte å jobbe etter førstemann endte jeg med å "måtte" spise sjokolade hver dag for å ikke bli radmager. Og jeg spiser mye til vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...