Fru Olsen :) Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Hei! Hvor ofte har dere blitt anbefalt å ta progestan? 2 eller 3 ganger per dag? Har noen tilovers fra forrige forsøk, og lurte på om jeg skulle ta disse (midt på dagen)...
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 3. Men det står på pakken min, tror du bør forholde deg til det og ikke ta mer enn du blir anbefalt. evt høre med legen/sykehuset.
Fru Olsen :) Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 Takk for svar :-) Er bare det at jeg tror sykehusene har litt forskjellig praksis på dette, og det kan da ikke være skadelig å ta litt ekstra? Vet du hvorfor de har anbefalt 3 ganger for deg?
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Nei, jeg aner ikke hvorfor jeg skal ta det tre ganger per dag (og det er også noe herk å få til på jobb!). Men jeg går på Progynova 3 ganger per dag, kan det ha med det å gjøre? Eller vekt? Nei, jeg vet ikke, og spurte ikke om det.
74skytte Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Jeg tok det 3 ganger om dagen. Jeg tilhørte Riksen. Jeg tror det kommer ann på hvilke sykehus/klinikk man tilhører. Man får også forskjellige beskjeder. Jeg fikk beskjed om å helst ligge ca 30 min etter å ha tatt de, mens andre har ikke fått den beskjeden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå