Gjest MMJ Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Noen som kan hjelpe meg, evt si hvordan jeg skal gjøre det, eller at jeg kan sende oppgaven til deg og at du gjør det for meg og sender tilbake i word dokument... Blir helt stressa her...
cherry coke Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Er ikke det standart format? Kanskje jeg tar feil, men om du ikke har forandret på instillingene, så tror jeg at det er riktig innstilt.Gå inn på Sideoppsett på verktøylinja, så ordner du det der.
CJ -m jente 08 Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Tror margen er standar oppsett. men 1,5 linjeavstand velger du ved å meke hele teksten, gå på oppgavelinjen(øverst). - format-avsnitt-avstan-halvannen Så får du 1,5 i linjeavstand:) Topp og bunntekst velger du på oppgavelingen- vis-topp og bunntekst:) Masse lykke til:)
MintCondition Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Du burde nesten levert inn den hjemme-eksamenen under navnet "DIB" istedetfor ditt eget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå