Grateful mom Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Blir snart gal her... Konstant sutring, hvis jeg ikke bærer henne på gullstol hele tiden. Tidligere var hun bare blid og smilte og kunne ligge litt for seg selv og dulle, men nå kan jeg ikke gå en meter fra henne før hun begynner å hyle. Hun vil ikke ligge nede på gulvet alene, selvom jeg står rett ved siden av. Hvis hun styrer litt sutrer hun, bare sutring hele tiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Orker ikke mer snart!!! Har forsøkt å gi henne mer mat men det vil hun ikke ha.. kun noen få skjeer med grøt ekstra på dagen. Men dette har begynt etter nattavvenningen for 2 uker siden. Før det var hun verdens blideste baby dagen lang.. Hun er snart 7 mnd. Hvorfor er hun sånn? Er det noe galt? Skal det være sånn?
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Heisann, Vida er straks 7mnd. og har vært endel sutrete i det siste.. Noe er pga. tenner (har fått 6stk. til nå) ...og noe tror jeg er fordi hun NESTEN har begynt å krabbe.. (kommer foreløpig bare bakover) ...og derfor blir hun sÅÅ frustrert, sur & grinete! Puuh hÆ! Her er det opp og ned ... en dag kan hun være smørblid ..og neste skikkelig sur & lei Grr.. Kan det være noe av det samme hos dere kanskje? Jeg lever i troen at dette gir seg snart - (hååper) .. Lykke til , klem oss!
Grateful mom Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 Snuppa har ikke fått noen tenner enda. Alle sier at det sikkert er det som er på gang, men hvor blir det av de dumme tennene da!?! Ser ikke antydning en gang.. Hun har jo siklet mye og spist på alt som er hele tiden så liksom ikke noe nytt det.. Hun er av og på hard i magen, tenkte kanskje det var det, men plutselig kommer det for fullt, og så er det ikke hardt en plass likevel. Hun har også begynt å reise seg på alle 4, og står bare å gynger fram og tilbake. Blir også litt sur da for hun kommer seg ikke framover.. men det er liksom hele tiden.. Huff... håper virkelig det skjer noe snart... takk for oppmuntrende ord!!!
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Hei du! Det går nok over snart Har selv en liten en på 7,5 mnd som har sutret myyye en periode. Det var pga at han ikke fikk til å krabbe skikkelig, som sagt over her, og pga tenner.. Han hadde heller ikke antydning til tenner, men det kan gjøre vondt ganskje lenge før de kommer frem. Den dagen det var like før den første brøt igjennom var han ekstremt sutrete, men da den endelig kom ut var han blid som en sol igjen. Så går det litt opp og ned imellom hver gang det kommer en tann. Han ble kjempefrustrert da han ikke kom seg fremover, og bare sto og vagget frem og tilbake som en liten frosk. Det gikk også over. Nå har han lært seg å krabbe, og det er mye lettere å sette han ned nå (ihvertfall hvis han er i godt humør fra før av), for nå vet han at han kommer seg rundt på egenhånd. En tredje ting er denne seperasjonsangsten som det kalles. Vet ikke om det er det barnet ditt har, men mini er inni en periode nå hvor han hyler hvis jeg blir ute av syne. Til og med når pappaen tar han og han ser jeg går inn i et annet rom er det vræl en liten stund (går fort over da). De begynner å få vilje nå, så kan være litt det også Merker at mini vet hva han vil, og protesterer høylydt hvis jeg gjør noe han i utgangspunktet ikke går med på. Som f.eks å legge han på stellebordet, gulvet, ta fra han brillene til morfar + + + Uansett hva det er, så bedrer det seg snart ihvertfall. Men vet hvor frustrerende det er!
Grateful mom Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2008 Å, det er som å lese om jenta mi.. da har jeg fått ny motivasjon til å holde ut.. Takker så mye!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå