Gå til innhold

Ny skravletråd- del 4 :)

Hilde :)

Anbefalte innlegg

Hei jenter! :)

Nå er det lenge siden sist!

Hvordan går det med dere alle?

Formen fin og julestemninga på plass? :)

Her er alt bra.

Er nå kommet meg inn i uke 29. så det begynner å komme seg.

Syns det har gått fort egentlig.. Men så har jeg jo lillegutt på 9 mnd som jeg koser med hele dagen, og da flyr tida avsted..

Til fredag skal vi på ny ul, på vekstkontroll.

Gleder meg til å se bølla vår igjen, og det blir jo spennende å høre hvor stor jm tipper ho kommer til å bli..

Er jo vannskelig å klare å si hvor mye ho veier ved fødsel for det er mye som kan forandre seg de siste ukene.. Men vi får ihvertfall sett hvor stor ho er nå.. Tror ikke ho mangler noe, magen vokser, tror jeg er større nå enn jeg var da jeg ventet lillegutt. men veldig stor er jeg ikke.

Og ho sparker så hardt at jeg har ikke kjent på maken.. Ei sterk lita frøken der nede :)

Da vi var på vekstkontroll i uke 30 med lillegutt lå han rundt 19% over "normalen" tror jeg det var. og annslått vekt med fødsel ved termin ble satt til 4,2 kg. Hvis han fortsatte å følge samme vekstkurven de siste ukene

Men han veide bare 3050 da han kom.. så han "dabbet" av litt de siste ukene..

Men var frisk og rask da han kom så det feilt han ingenting.

Så derfor tar jeg alt med ei klype salt nå, med hvor stor lilletulla blir.

Ikke lett å si så lenge før termin...

Men er jo litt gøy da :)

Bare ho er fin for alderen nå er jeg fornøyd :)

Ellers har da den siste tida gått til julepynting.

Elsker å pynte til jul. er så koselig med pynt og lys ute og inne :)

Stor koser meg :)

Fått begynt litt på julebaksten også :)

Slitt en del med migrene den siste tiden da. men ellers er formen fin.

Håper alt er bra med dere alle og at dere har ei fin førjuls tid :)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

heisann hilde:)

hvordan gjekk de på ul?

hvordan har du det? tenker på deg vet du:) hvordan har ungene det? hvordan går det med kynnerene dine?

beundrer deg veldig,kunne ønske eg var like sterk som deg:)

mener at en må være sterk når en er mamma til snart 7:)

henter fram alle kreftene eg har når eg skal ta meg av gullene mine..nå er det jo slik at de siste 3 mnd - 4 mnd har det nesten alltid vert minst en som har vert syk hjemme hos oss...så det sliter jo litt:)

men innimellom koser vi oss..i dag skal pappa og storesøster ut og mate pipipen og gakk gakken:) mamma har flunso i dag..

i går handlet eg julegaver HELT ALENE det var rart:)

det er så gøy å handle julegaver, når de er ute skal eg pakke inn gavene til min kjære,han har bursdag to dager før jul og har handlet en haug med ting...han spanderer jo aldri noe på seg selv, så da benytter eg jul og bursdag til å spandere på han:) det meste er slikt han trenger da:)

eg er jo litt fjern for tida...ønsker meg en baby i magen,slik var det sist også, men fornuften skriker NEI:)

har virkelig nok akkurat nå:) men gleder meg til overskuddet kommer og legen sier eg får lov, kroppen er veldig sliten etter disse to tøffe graviditetene:) i mellomtida skal vi bare kose oss med disse to gullene våre:)

stor klemm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...